Wat je van ver haalt is lekker (producten uit het buitenland)

Wij mogen graag deze dingen meenemen:
image
image

image
image
image

Oh en vet lekkere kruidenboter van Edeka geloof ik. Doosje met 6 verschillende losse pakjes waarvan 2 scherp. Verder allerlei soorten roomkaas. Daar hebben ze heel veel smaakjes van.

4 likes

Hmmm! :drooling_face: Gelukkig zit ik dichtbij een Edeka dus dat komt goed!

Thomas Henry spicy ginger beer. Zooo lekker! Ook om te mixen

3 likes

Ik houd van vega Maultaschen, makkelijk maaltje als je het even opbakt met ui en ei :). Sowieso is er veel chocola keuze en hebben ze veel meer soorten granen.

En brood <3 mocht je een Kamps tegenkomen, laugenecke met sesam (soort goddelijke croissants) en Kamps Eck (heel vast zadenrijk brood wat supersmeuig is) zijn aanraders.

1 like

Ostmann patatkruiden:

Ritter Sport (in Duitsland over het algemeen goedkoper dan in NL). Ze hebben nu zomersmaken en ik ben vooral benieuwd naar de Erdbeer Mousse:

Kersenchocoladeyoghurt van Zott:

image496x496

Miracel Whip, soort mayo die lekker is op een broodje met ei.
kraft-miracel-whip-classic-23-fett-500ml_grande

Mocht je graag bakken: Dr Oetker en Schwartau hebben lekkere producten. Ik neem vaak wat zakjes citroenrasp mee, ideaal voor als je bijvoorbeeld wat citroenrasp nodig hebt in een cake maar geen citroenen thuis hebt. Is er ook van sinaasappel. De zakjes zien er zo uit maar die van Dr Oetker is geloof ik iets duurder. De inhoud is exact hetzelfde:
oecitro_back_2x5g

En ik ben gek op Fix-zakjes van Knorr.

2 likes

Ik neem ook altijd veeeel zakjes mee voor sausjes en pudding/‘pap’

Dit hebben ze ook in Nederland! Weet niet of ze ook precies deze smaak hebben, maar ik heb deze wel eens gekocht bij de appie in stracciatella smaak

1 like

In nederland hebben we alleen framboos, vanille en straciatella. Witte chocolade lijkt me wel echt heel lekker

2 likes

Alleen nog niet open gemaakt omdat ie eigenlijk van mijn vriend is

9 likes

:drooling_face: ik neem aan dat dit niet in Nederland is? :sob:

1 like

Sorry ik zie nu pas in welke topic ik zit🤦🏻‍♀️

1 like

Nee maar wel in duitsland! Dus misschien wel te doen qua afstand?

Ik woon helaas niet bij de grens, maar zal het onthouden voor wanneer ik in de buurt ben.

Oh thanks voor de tip! Zal even kijken of ik ze kan vinden

Zag ze bij Jamin liggen!

Had deze eind vorig jaar ook meegenomen voor mijn moeder uit Duitsland en die zakken waren in no time leeg! Dus snap dat je ze weer wilt haha.

1 like

De New York yoghurt verkopen ze ook gewoon bij de jumbo! Volgensmij van Almoff.

Vroeger verkochten ze deze nog in NL, nu vind ik hem enkel nog in Belgische supermarkten af en toe. Ik hou zo erg van deze Boursin dat ik er een koeltasje voor mee neem om een paar extra pakjes mee te nemen naar NL :joy:

afbeelding

7 likes

Oh ja, dit vind ik ook heerlijk!
In Frankrijk hebben ze dit ook en dan ook wel van huismerken.

1 like

Yes I know, en dan met vers stokbrood dat je afscheurt met je handen. Of met bugles. Mmmm zoveel zin in nu.

2 likes

weet iemand waar je in de vs nexxus haircare kan krijgen? Is het in een supermarkt/drug store te koop? Ik ben volgende week in de vs en hoop wen flesje emergency rescue shizzle op de kop te tikken, aangezien ze niet meer in Europa te koop zijn…