Gisteren gekocht in België:
Boursin Poivre
Pickles Chips
Salt and Pepper Chips
Cassonade Graeffe
Rochefort 10
XXL pak Lotus koekjes
Maredsous Smeerkaas
Meli Honingkoek
Assortidoos verschillende koekjes
Deze Italiaanse gemberchips zijn de lekkerste chips die ik ooit heb gegeten. Uitmuntend. De 3 kg die ik ben aangekomen sinds ik ze ontdekt heb 100% waard.
Nog nooit geprobeerd, maar dit wil ik echt!!!
Ik heb er meermaals over nagedacht, maar ik kom niet verder dan “chips met gember”. Het is alleen een verrassend lekkere combinatie en de chips hebben precies de juiste proporties!
Zou dit misschien een goede vervanger zijn? Wel met wasabi
Morgen ga ik (als het weer even meezit) naar Duitsland en ga ik proberen de winter-Rittersport te kopen. Heb bestellingen van diverse collega’s doorgekregen dus ik ga me waarschijnlijk kapot schamen als ik bij de kassa sta met 25+ repen.
Ik wil denk ik zo nog even naar Duitsland rijden. Bij DM zit ook een Aldi en K&K. Iemand nog aanraders?
Alles van kinder
Jaaa deze vind ik ook echt lekker.
Ooh timtams🥰 De dubbele chocolade vond ik zo lekker
Iemand aanraders voor eten of snacks uit Griekenland?
Halva
Dit kende ik nog niet! Maar ziet er heerlijk uf
Gewoon te koop bij de grotere supermarkten in de turkse afdeling of turkse winkels (halve is ook turks)
Te koop in Normal winkels!
Deze zoete kaas koekjes. Ze heten Kalitsounia. Het is wel een Kretenzisch gebakje, weet niet of je zoiets in heel Griekenland kunt krijgen.
Verder denk ik aan pita gyros, Frappé als je van koffie houdt, loukoumi (Turks fruit, vooral de rozen smaak hmm), tiropita, spanakopita, baklava, kataifi. Ben je op vakantie in Griekenland?

Deze zijn zo lekker! Nostalgie!