We willen in Kleve boodschappen gaan doen, moet je een medisch mondmasker dragen en moet je verplicht een negatieve test hebben of 2 vaccinaties?
Ik vind de berichten online zo wisselend. En ken een stel die daar gewoon ongevaccineerd of getest heen is gegaan.
Je kunt er gewoon heen. In de winkels moet je wel een mondkapje op. Je hoeft geen negatieve test te hebben. Ben afgelopen zaterdag geweest en het was echt fijn om weer even lekker bij DM te kunnen neuzen. Veel plezier in Kleve!
Zag eat dit alle nieuwe winterse smaken worden. Ze kijken me allemaal erg lekker. Maar de lebkuchen gaat sowieso mee.
Zolang je minder dan 24 uur blijft is een test-/vaccinbewijs niet nodig. Mondmasker is idd nog steeds verplicht.
Ik ben tig supermarkten in Frankrijk afgeweest en pas bij de laatste heb ik een bakje kunnen vinden! Hierna ga ik op zoek een Lidl
deze hebben ze toch iedere winter? ik zie ze hier echt elk jaar vanaf oktober in de winkel liggen (niet in NL)
Ah ik zie het al. Ik ga verhuizen naar Duitsland en mān dieet zal alleen nog maar bestaan uit deze chocolade reeks (en lebkuchen natuurlijk)
Ja en nee. Elk najaar heeft Ritter Sport tijdelijke smaken, maar de line-up is niet elk jaar gelijk.
De Lebkuchensmaak is nieuw dit jaar, de rest is allemaal 1 of meerdere keren geweest de afgelopen jaren.
Naar Lebkuchen ben ik benieuwd, de rest vind ik te zoet (en jammer dat alles melk is, geef mij maar puur).
Toevallig in de jumbo foodmarkt in Breda gezien gister! Wel de kleine versie helaas. Is er een foodmarkt bij je in de buurt waar je kan kijken of ze m hebben?
Zojuist gegeten en inderdaad erg lekker. Thanks voor de tip. Zo wordt dit toch weer een vast item in de koelkast:)
Ik ben in Kroatiƫ, wat moet ik hier echt proeven?
Ga sowieso olijfolie hier inslaan, is steeds zulke lekkere
Cevapcici
De deegwaren zoals fuzi en pljukanci, truffels uit Istrie, olijfolie van een olijfgaarde niet de supermarkt, siroop van vlierbloesem (bazga in het Kroatisch), bakalar, vrganji
Gegrillde octopus met knoflook aardappeltjes!
Ik heb net de vegan burger van McDonaldās Duitsland op! Heel lekker, beetje pittig. Ben normaal niet zo van de burgers van de Mac maar dit was goed te doen.
Die kaasdingen waren ook wel okƩ maar niet fantastisch. De cranberrysaus erbij was echt goor.
En ik ben bij de Haribo-winkel geweest. Als je van Haribo houdt echt een soort hemel, ze hadden echt alles. Zelfs Almdudler Haribo. Volgens mij heb ik nu 15 zakken Haribo haha, waarvan niets ook in Nederland te krijgen is in het normale assortiment.
Ohhh dit ken ik niet! Doe je dit op brood?
Ja haha. Kan vast op een hele hoop dingen maar ik ben gewoon basic brood eter
Dank voor je antwoord! Ja brood was het eerste wat me te binnen schoot.
Misschien kan je er ook mee bakken, of op een wafel doen