Mijn nieuwe verslaving. Deed wel eens vaker boodschappen in Duitsland en dit is de eerste keer dat ik ze geprobeerd heb
Lotus Dinosaurus (Kinder)koeken, sauzen (samoerai/ Andalouse etc), Brets chips (al vind ik die vaker bij Carrefour) en sommige Delhaize hadden pre-Corona ook een Marks & Spencer hoekje, daar vond ik soms ook wel wat.
Ohhh dat is balen haha! Ik hoopte op een zelfde soort supermarktervaring als in Duitsland. We gaan het meemaken!
Ahh een Poolse vriendin nam dit altijd voor me mee. De vanille is de lekkerste vind ik!
Kan geen foto vinden van de mango-passievrucht (mijn favoriet) maar deze kersensmaak van de Aldi in Duitsland is ook altijd heerlijk. Smaakt precies als van die Haribo kersensnoepjes
En in Oostenrijk heb ik kennis gemaakt met Römerquelle Emotion. Soort Spa met lichte prik en een smaakje. De limoen met bramen en appel en rode vlierbes zijn mijn favorieten:
ohhhh ja die römerquelle is echt mijn holy grail tegenwoordig! ze hebben nu een nieuwe, met guarana, die is helemaal lekker. zag net dat ik kortingsstickers van de supermarkt in de brievenbus had dus ga straks maar even boodschappen doen denk ik
Die is heel lekker maar mijn favo is toch de witte met aardbeien milkshake smaak
Weet iemand of en waar je in Nederland of via een webshop Cadbury Creme Eggs kan kopen?
Met kortingsstickers? HALEN. Elke keer als ik hier bij het water sta denk ik meh, had ik maar mijn RMQ hier haha.
De gelimiteerde die ik ooit heb geprobeerd waren de mango açaí en limoen munt en die waren ook al zo lekker. Dus ben ook heel benieuwd naar die met guarana
Als ik toch drankjes blijf posten. Twee jaar terug in Amerika bijna alle Mountain Dew smaken geproefd en blijf ik ook heimwee naar hebben nu ze hier al wat jaren uit de import schappen zijn verdwenen. Deze was net een mix van Skittles:
Wat is het? De verpakking doet me denken aan La Vache Qui Rit, maar dat ken je vast wel.
Dan geen idee, maar nu wil ik het!
Ik weet niet of dat nu überhaupt kan, meestal worden die toch alleen tijdens Pasen (en soms kerst) verkocht? De moeder van m’n vriend werkt in een Britse winkel in België, die hebben in maart een shipment binnen gekregen maar dat was de enige
Ah bedankt! Daar was ik al bang voor haha Ik heb nu maar even in m’n agenda neergezet dat ik tegen kerst weer eens ga kijken of ze verkrijgbaar zijn en hopelijk kan ik mijn vriend er dan mee verrassen
Soms verkopen ze tijdens halloween Cadbury screme eggs die zijn groen vanbinnen maar smaken hetzelfde. Ook ghost eggs zonder oranje binnenkant maar zelfde smaak
Haha goed om te weten!
Rond die tijd kan je ze denk ik wel krijgen bij Kelly’s expat shop of amazing oriental
Of Jamin! Rond Pasen etc liggen die vaak bij de kassa.
Deze verkopen ze in Nederland ook haha, maar dan van milka. Tijdens Pasen en kerst. Volgende keer vragen je familie op te laten sturen oid?
Ik heb een tijd terug een doos besteld via Amazon
Of wil je er maar een paar?
Oeh als je een link hebt dan ontvang ik die graag, dan kan ik altijd even kijken hoeveel het is haha