Dit was zo vies haha, gewoon nul smaak. Beetje van die mais dingen voor baby’s.
Haha toen ik in november nog even mijn koffer wilde voldrukken met Takis kwam ik alleen maar die stomme mini zakjes tegen met nog geen 30 gram.
Daar heb ik maar een zooi van mee genomen en ik ben nu zo blij.
De hoeveelheid (die ik eerder omschrijven zou als… weinigheid) is precies goed.
Laatst was ik beroerd en had ook al anderhalve dag niets weg gekregen… veel geslapen en vond ik er 1 op m’n nachtkastje. Tsja beetje gek als je net wakker word maar het was al avond

Als je lang niets eet is daarna alles bijna verrukkelijk maar dit… nou dat haalt je smaakpapillen wel uit de winterslaap hoor

Ik ging hiernaar zoeken en zag dat je bij voordeeldrogist ook een hele afdeling Amerikaanse snoep hebt.
Snoep, Snacks & Frisdrank - VoordeelDrogist - de voordeligste drogist Keertje bestellen denk ik. Welke dingen naast takis zijn nog meer aanraders?
Je hebt ook candyonline en usfoodz!
En Kellys Expat Shopping! Die hebben ook regelmatig fijne kortingen en zijn volgens mij ietsje goedkoper over het algemeen.
Jamin verkoopt het ook!
Als je ooit in Spanje bent koop dit niet. Voor het eerst in m’n leven dat ik ijs heb uitgespuugd, nja het is niet eens ijs het is de structuur van gum
ofzo en zo chemisch ugh
Uit de Franse supermarkt. Een ontzettend lekker bros koekje met een heerlijke, donkere cacao vulling. Enige nadeel is dat er maar 9 kleine koekjes in het pak zitten

Wat moet ik uit Engeland halen?? Ik heb niet de tijd om uren in de supermarkt te zijn en het is ook alweer heel lang geleden. Ik neem een koffer mee dus alles kan mee.
- Lyle’s golden syrup voor op pannenkoeken
- Lyle’s squeezy butterscotch syrup
- PG Tips thee
- Lekkers van Mr. Kipling
- Cadbury’s Picnic
Ginger nut biscuits
Dit is altijd wat ik zelf mee terug neem als we naar m’n vriend zijn familie gaan:
- malt loaf
- Cadbury crunchies
- Yorkshire Tea malted biscuit thee
- walkers poppadom chips in lime & coriander
- galaxy salted caramel bars
- Cadbury crème egg als ze ze nog /al hebben
- party rings
- marmite chips (ja love marmite)
- flapjacks die voor 50+% uit golden syrup bestaan
- rice krispie squares toen ik nog gelatine at
- bier /cider (vaak leuke smaken cider, ik kocht de laatste keer marshmallow cider, en parma violet cider)
- crumpets (vries ik thuis in, kan prima)
- chocolade custard
- bourbons
- Cadbury twirl / twirl bites
- Ribena limonade siroop
Is even in wat me op komt. Vooral de thee is een aanrader haha maar verder is het persoonlijke smaak
Dit hebben ze bij mij in de Plus!
Bij mijn Plus hebben ze aan het begin van de winkel een klein schap met meer ‘to-go’ dingen, daar liggen ze dus worden per 1 verkocht. Ze hebben ook Cadbury Curly Wurly, die had ik geprobeerd en vond ik niet zo, maar nu ga ik die Crunchie bar ook een keer kopen!
Het is in Utrecht trouwens, en hier is ook een Amerikaans/Engelse winkel, Kelly’s Expat Shopping, daar hebben ze ook heel veel Cadbury.
Die heeft ook een webshop @Printemps
Alles is wel duurder dan in de uk maar goed dat is logisch haha
Wow is dat nieuw? Ik dacht dat die alleen in Den Haag en Amsterdam zat!
Ja is nieuw! Op de Nachtegaalstraat vlakbij de Schouwburg.
Gingernuts liggen bij mij ook gewoon bij AH mocht je ze daar niet vinden.
Ik vind zelf de Cadbury Doubledecker & Flake lekkerder dan de Crunchie, dus ook aanraders. Eet alleen die flake bar niet in bed, zoals ik midden in de nacht met wit beddengoed.
Alle soorten shortbread die er zijn