Wat je van ver haalt is lekker (producten uit het buitenland)

Je kan het invriezen! En te krijgen bij Kelly’s Expat Shopping

2 likes

Dit vergeten maar wel braadzakken met lekkere kruiden gekocht en in de sardientjespaté zit piri piri.

2 likes

Ja invriezen meid

2 likes

Een specifieke supermarkt in Frankrijk? Ik ga op zoek!

Heeft iemand anders nog Franse must haves? Zowel supermarkt als drogist. Alle tips zijn welkom. Hamsteren!

Hmm met een beetje gezouten boter.

Heb nu zin om dit weer eens te kopen.

1 like

Nuxe rêve de miel lippenbalsem!
En cider!

6 likes

Hold my purse:

• Alle Brets chips (pesto mozzarella net op en zoo lekker)
  • Ze hebben 2.0 Scholiertjes, petit ecolier tendre coeur (zit nog een melkvulling in)
  • Allerlei soorten rilette en andere dingen voor de borrelplank
  • Boter
  • Kaaszoutjes van Michel er Augustin
  • Kelloggs Tresor dark chocolate
  • gezouten karamel in potjes (ze hebben soms ook aparte chocoladepasta etc) Sowieso cote dor noir is lekker.
  • Bugles met pindasmaak
  • Als je van jam houdt ze hebben ook veel meer smaken van Bonne maman. Of fancy jam met ook geschaafde amandelen en zo erdoor.

Er is trouwens veel meer, maar dit is even uit m’n hoofd. Vul ‘m nog wel aan als ik wat bedenk.

19 likes

Merci vakvrouw! Ik ga inladen. :heart_eyes:

4 likes

Dit allemaal + zout van Camargue in allerlei smaakjes: provinciaalse kruiden, peterselie knoflook en tomaat basilicum. Kant en klare sjalottendressing voor op oesters. Als je niet al te diep in Frankrijk gaat kant-en-klaar korst/taartdeeg.

4 likes

Bij de Carrefour en Super U heb ik ze gekocht! Bij die laatste heb je ook nog tartufo toetjes: chocolade- en mascarpone mousse met wat alcohol. Huuuuuuurlak!

5 likes

Echt suf, maar ik koop altijd bouillonblokjes van knorr met olijfolie. Veel smaakvoller in soepen etc!

2 likes

Uit Zuid-Korea, heb hem in Nederland nog nooit gevonden helaas.

En Heinz ketchup chips van Lays uit Thailand. In Nederland ook verkrijgbaar, maar hier zit er melk in en daar kan ik niet tegen :sob:

4 likes

Ooh waarom moet je me nou weer herinneren aan het bestaan van Kelly’s?!?! :sweat_smile:

1 like

omdat het hele belangrijke informatie is dat je crumpets kan kopen

2 likes

Elk dRankje hiervan is heerlie

2 likes

Zit er ook wOdka in?

Nein

1 like

Welke mayo? Sta nu in de supermarkt.

Hamburgersaus van Amora uit een potje is ook lekker

1 like

Gekocht