Ik heb dit net in een Oostenrijkse supermarkt gehaald en het is zooo lekker. Portie cheesecake in een pakje:
Kan je ook bij Duitse supermarkten kopen als je toevallig dichtbij de grens woont!
O mijn god, dit is gewoon de binnenkant van een bueno. Alleen iets ‘dikker’, maar jammmm! Uit Duitsland (bij Rewe + Edeka hebben ze het).
Jammm! Ik lepel het gewoon als snack hahaha, maar ben benieuwd of het op brood of iets dergelijks ook lekker is
Als snack lepelen is het beste, maar ik vrees dat ik dan die halve pot in 1x weg werk. Dus voor de sier deed ik een cracker onder m’n dikke laag en idd, net kinder Bueno binnenkant
Dit is ook zo lekker om mee te bakken.
Lepeltjes crème in blobjes verdelen op een plaat / bord, invriezen, en de hard geworden crème in je favoriete koekjesdeeg verwerken.
Ik bleef steken bij je eerste zin en dacht dat je bedoelde om mee te bakken als boter of olie. Zo van even m’n eitje in de nutella bakken
Hahaha
Nee ik bedoel als vulling in koekjesdeeg. Kan ook eenvoudig met Nutella, pistachepasta, etc. In bevroren toestand kan je ze makkelijk in koekjesdeeg doen, en als je dat afbakt heb je zalige koekjes met vulling.
Edit: Video zodat beter zichtbaar is wat ik bedoel. Zij doet het met speculoos, ook lekker!
Ze hebben een soortgelijk iets ook bij dille en kamille voor de liefhebbers
Hey, je post nog!
Als je naar Denemarken gaat koopd dan spangsberg mint snoepjes. Dat is toffee karamel met mintsmaak en echt heel erg lekker. Franske Vafler Vilde baer is ook echt wel lekker. Van karen volf is dat.
Er is ook een heel lekker Marianne ijsje, cornetto-stijl, maar die is bijna nooit ergens te vinden.
Heeft iemand tips voor Portugese producten? (Ook supermarkt) ((Lissabon))
Piri piri saus
Kun je thuis ook kip piri piri maken.
Is dit een chcoladebol maar dan met peperkaka kruiden? Hmmmmm
Oeh dit klinkt goed, dit moet ik testen. Bij welke winkel verkopen ze deze?
Dit gekocht
Thanks! Ik heb een ICA om de hoek, heb ze op mijn boodschappenlijst gezet haha
Mijn ICA (Caroli) heeft ze niet Hopelijk binnenkort wel, ik kan ook nog de ICA onderin Hansa proberen. Je hebt me zo enthousiast gemaakt, ik wil ze ook haha!