Wat je van ver haalt is lekker (producten uit het buitenland)

Ik kan die sinaasappel al bijna proeven

1 like

KINDERTONG

3 likes

Ik pak net de jam hier in mijn airbnb uit de koelkast maar ik zie ook dit staan. Zo veel vragen…

1 like

Oh heel lekker dit! Maak je heerlijke dressing voor de sla mee bijvoorbeeld

4 likes

Ik heb glittermosterd gekocht. Er zijn oneindig veel soorten.

7 likes

Ja zag ik ook na een google rondje! Straks even proeven en wss ren ik vervolgens naar de supermarkt om het mee te nemen

@FredPaillet Snap ik. Nooit genoeg glitter in het leven.

8 likes

Ja rennen hoor! Door het succes van Chansons zijn alle schappen leeg.

2 likes

Ga die glittermosterd even proeven please dan weet ik of ik nog een extra potje moet halen of toch maar voor de :sparkles:a e s t h e t i c :sparkles: yuzu mosterd gaan?

1 like

Echt? Mosterd met glitters? Need it!

2 likes

Rare vraag, maar volgens mij zijn glitters niet verteerbaar. Dus heb je dan ook glitterpoep door die mosterd?

1 like

Meer metallic. Nog niet geopend, heb nog te veel andere potjes aangebroken in de koelkast staan.

cc @Schaakmat

17 likes

Love it, waar in Frankrijk koop je dit?

1 like

win-winsituatie lijkt me zo

4 likes

La Grande Epicerie in Parijs

4 likes

Zijn er nog dingen waar ik in Kopenhagen op moet letten? Ben alleen niet zo’n fan van drop met chocola.

1 like

Niet persee om mee naar huis te nemen maar ik zou naar Reffen gaan voor de food trucks :smiley:

1 like

Reffen is dicht voor het winterseizoen, gaat pas in het voorjaar weer open volgens mij

Ja, ik had dit lang geleden opgeslagen en zag nu op Google maps dat het tijdelijk gesloten was helaas. Maar bedankt @Pabbles dan hou ik het wel opgeslagen voor een volgend tripje.

2 likes

Ik vind Netto altijd een leuke supermarkt om te snuffelen, want ze hebben altijd allerlei tijdelijke acties met wat apartere etenswaren. Maar ik ben sowieso nogal een supermarktonderzoeker op vakantie.

4 likes

Oh ja goeie! Had uiteindelijk niet veel gekocht, want had niet veel ruimte in m’n koffer. Maar dit lijkt me echt heel lekker, dus ben benieuwd.

afbeelding

5 likes