Wat je van ver haalt is lekker (producten uit het buitenland)

Dit. Hmmmmmmmmmm.

Haha die heb ik nu ook nog thuis liggen! Smaken naar fireballs

1 like

@Cheesy Ik open it topic voor het eerst, geen idee of dit al gezegd is maar die Dairy Milk marvellous creations is nog uitgebreid te krijgen in Engeland. Dus wellicht als je daar nog eens heen gaat

4 likes

Ja ik ken wel een paar winkeltjes in Rotterdam maar is vaak uitverkocht helaas! Gelukkig maar voor mezelf want anders zou ik een papzak worden haha.
Of cevape <3

2 likes

Shokota Fanta (blauwe fles, de fanta zelf is wit). Gekocht in Kroatië, nu vind ik soms flesjes in Nederland (bij de Turk).

Carambar en lu beurre biscuitjes uit Frankrijk zijn ook lekker.

4 likes

Honing rijst crackers uit Vietnam :drooling_face: hier was ik echt verslaafd aan. Lijkt een beetje op van die rijst zoutjes die je in de supermarkt koopt maar dan groter en zoeter en beter.

En dit vond ik de lekkerste chips OOIT, deze at ik in de VS. Ik had een vriendin die daar een tijdje terug was de opdracht gegeven een zak voor me mee te nemen maar die kon ze toen nergens vinden :slightly_frowning_face: Nog steeds verdrietig om

En Tim Tams vond ik niet zo boeiend maar de witte chocolade variant was echt vies lekker

1 like

Deze uit Spanje. Al tien jaar:

3 likes

Ik heb hier zoveel TimTams gevreten dat ze mijn neus uitkomen (ze waren een paar weken terug de helft van de prijs en toen heb ik 9 pakken gehaald in verschillende smaken). Ik ben tegenwoordig fan van alles met chocolade mint smaak, vooral mint slice. Violet Crumble is ook een favo (is een soort crunchie maar dan zonder muffe smaak).

2 likes

Strawberry Lances van Tesco uit the UK. Extra lekker als je het zakje open laat en een ze een beetje hard worden

M’n allerfavorietste tandpasta ooit die ook echt je tanden witter maakt, bij Boots in the UK

15

1 like

De smaak mastika, vooral in snoepvorm. Ik ken het via mijn Griekse uitwisselingsgezin, maar je kan het in buurlanden ook krijgen. Het smaakt zoet anijsachtig. Vergelijkbaar met ouzo en raki.

3 likes

Deze maar ook:
Ik hou niet van chocolade en sinaasappel, maar dit ding <3

12 likes

image
Aero mint!
Edit: uit Engeland trouwens

4 likes

image
Salmiakki, Finse dropshot maar dan sterker en minder zoet

6 likes

Ik dacht ook meteen aan die Cheetos voetballen en verder ook Fanta aardbei!


Deze koekjes uit Italië :heart::heart::heart: echt het eerste wat ik koop als ik daar in een supermarkt ben.

Ben zo verslaafd aan die dingen dat mn broertje dit een keer heeft gemaakt:

28 likes

Aaah, ja, zó lekker. Ik heb familie in Zwitserland, dus we slaan altijd goed in als we daar zijn. Ik heb er nu nog liggen van toen ik er in september was :smile:.

Die Cadbury Marvellous creations hebben we in meerdere smaken in Zuid Afrika!!

@ParisDarling Aaaaaaaaaaaaaaaaah CARAMBAR!!! Mijn ultieme favoriet. Ik vond een tijdje geleden een zeep die er precies naar rook, werd ik helemaal blij van.

1 like

Die is stroperiger en zouter! Downunder doen ze t beter :smirk:

1 like

Kaneel crackers??? die lijken me echt suuuuuper lekker

1 like

Echt n keertje vegemite gaan proberen dan