Wat je van ver haalt is lekker (producten uit het buitenland)

Calippo limoen. Je kan ze hier ook krijgen als je zo’n feestverpakking calippo’s koopt maar dan zijn ze klein en is het vechten omdat er maar 1 van in zit en van de saaie smaken 2.

Dit heeft geen woorden nodig:

Deze limoen/peper chips uit Italie <3

Weet niet of dit limited edition is of dat ze het in Amerika altijd hebben, maar hier heb ik veel van gegeten in New York.

Deze voor de 10 things i hate about you referentie

Bienenstich uit Duitsland, al heb ik begrepen dat je die in sommige grensplaatsen ook kan vinden.

3 likes

Jaaa! Ik vind deze zo lekker!

1 like


Turron :heart_eyes:

5 likes

Door jullie heb ik hier veel te veel zin in, dus nu onderweg naar de schoonouders die thuis een heel traitje hebben liggen

2 likes

Ja dat zijn ze ook! Alsof je een gezond kaneelbroodje eet.
Snap niet waarom ze dat niet naar Nederland halen :sleepy:

1 like

Score!

3 likes

YUM!!!
Ik heb ooit eens van een vriendinnetje keiharde noga gekregen, is dat dit? Ik droom er zelfs soms van, zo lekker was het

Ben bang dat ik je blij ga maken met een dode mus, maar ik probeerde net zelf weer plaatje van die zeep te vinden: Heeeleemaal gone.
Had hem een tijd terug (dit kan ook rustig 2/3 jaar geleden geweest zijn) in Woolworths in Zuid Afrika gekocht.

1 like

Haha ja ik denk het wel!

1 like

:heart_eyes::heart_eyes: plazma en eurokrem op pannenkoeken of gewoon zo uit het bakje eten totdat je misselijk wordt :heart:

2 likes

Dit kan je ook bij de toko halen.

Is aan te raden! Alleen lastig te verkrijgen dus dat is wel een beetje huilon.

1 like

De titel van dit topic zeg ik altijd als iemand vraagt waarom ik een lange afstandsrelatie heb

6 likes

IMG_2031

Heb deze in Amerika zoveel gegeten dat mijn tong gewoon helemaal kapot en pijnlijk ervan was

4 likes

Jaaaa deze heb ik ook echt flink weggewerkt vroeger. Die zakken daar zijn ook zo groot dat er geen einde aan komt, dus bleef maar dooreten. Heb er meerdere dagen een pijnlijke tong van gehad want het schuurt zo langs je tong. Daarna wel meteen afgekickt :stuck_out_tongue:

Meest ranzige naam, maar zo lekker! Ik ken het uit Indonesie, maar schijnt eigenlijk Japans te zijn?

Ik zie deze ook wel eens in Nederland liggen bij de Normal (en volgens mij ook bij van die Big Bazar achtige winkels, maar dat weet ik niet meer precies)!

Maar waar smaakt het naar? Zoutig? :stuck_out_tongue:

Ugh dit moest ik heel veel drinken toen ik dengue had, staat me nu zo tegen :stuck_out_tongue_closed_eyes:

1 like


:heart_eyes: :heart_eyes: Uit Amerika

4 likes