Ja Langos!
@FrauHelga ik zag nog dit en toen dacht ik aan jou. Smelt chocolade om mee te bakken met fruitsmaak.
Ohhh die met yuzu lijkt me lekker! Ik kan niet wachten om weer naar Frankrijk te gaan.
Mocht je een Sligro/ Hanos pas hebben, bij 1 van deze 2 heb ik deze zien liggen! Wel vrij prijzig ook hier.
Helaas niet, maar daar kan ik weleens werk van gaan maken.
Ja, het is sowieso de moeite waard om er 1 te hebben. Ik koop daar vaak ook de gewone Callebaut druppels (puur, melk en wit) en bijv bepaalde Monin siroopjes. Ook volg ik vaak @George tips welke bakspullen nog meer fijn zijn daar!
Hoe kom je aan zon pas? Want ik zag dat ze yuzu limonade hebben dat heb ik gister ontdekt dat was tha bomb!
Ik was in de veronderstelling dat je er een KvK-inschrijving voor moet hebben, klopt dat nog? Vroeger ging ik weleens mee met een familielid dat destijds een bedrijf had. En is het met Hanos niet zo dat het bedrijf ook nog eens horeca moet zijn? Dat familielid kon alleen bij Sligro en Makro terecht. Dat vond ik al heel leuk om te bezoeken, maar in een Hanos ben ik nog nooit geweest.
Op zich zou ik, als ik mijn bakhobby professioneel zou aanpakken wel een KvK-inschrijving (en dergelijke passen) kunnen regelen, maar ik weet nog niet zeker in welke vorm ik dat zou willen. Of het echt een serieuze sidehustle gaat worden zeg maar, naast mijn kantoorbaan.
Lekker! Maar ook duur?? Zit niet veel in of wel?
Jawel vgm wel 500 gram of meer en ze hadden ook nog grotere zakken. Die waren in verhouding dan weer goedkoper.
Je moet inderdaad een KvK nummer hebben en dan kun je er een aanvragen @FrauHelga. Voor de Hanos hoef je niet per se een horecabedrijf te hebben, weet niet of pas sinds kort zo is. Ze zijn verder niet streng met de pasjes, dus je kunt hem prima een keer van iemand lenen.
Langos mer zure room, knoflook en kaas
De helft van m’n Barca aankopen, rest ligt nog bij vriend en in de koelkast van ons hotel in Barca 🫠
Deze heb ik ook wel eens gehad, volgens mij waren die bijna hetzelfde maar nog plakkeriger (bij mij was het hele doosje 1 klont bij deze volgens mij). Maar wel lekker inderdaad
Hebben jlie nog tips voor schotland?
Terug van vakantie uit Frankrijk en dit is een kleine impressie van wat ik heb gekocht.
O.a. boterkoekjes, mayo (mijn vriend is dol op Franse mayo), verschillende soorten vinaigrette en azijn, de bekende bouillonblokjes, persillade, camargue zout, wijn, uien/sjalot confit, sardientjes (in tomaat, pepertjes en sjalotjes) en San Pellegrino limoen munt want die verkopen ze niet in NL.
Tip voor als de mayo op is, ze verkopen Amora ook hier! Sowieso in AH, maar dacht ook in de Jumbo. Mijn voorraadje San Pellegrino is weer op en vind het zo jammer dat ze hier zo weinig smaken verkopen.
Oh dat is handig om te weten!
En de dinokoekjes lagen hier laatst bij de Action! Heel blij mee want een fijne jeugdherinneringen
Camargue zout had ik laatst ook meegenomen en toen zag ik hem ineens bij mijn AH in het schap ook staan! Wel voor €4-19, geen idee wat ik er in Frankrijk voor betaald heb.