Zijn hier in nl eiglk franse winkels? Weet wel dat er griekse winkels zijn en die ene italiaanse groothandel. Maar als er een winkel zou zijn met brets chips , builion, en koffie eclairs dan zou ik dat graag willen weten.
Maison Gourmande in Bussum heeft in ieder geval de allerbeste franse gebakjes van Nederland! Ook koffie-eclairs.
Maar dat is een bakkerij, dus geen chips of bouillon. Ben ook wel benieuwd in NL ergens Brets te krijgen is.
In tilburg heb je er eentje (is meteen ook een brasserie) dus dan denk ik vast wel op meer plekken
Welke dan?
De Burgerij
Het is bergthee geworden.
Goed, volgende trip. Zijn er goeie tips voor lekker vretten in Polen?
alles pickled!!!
Pierogi uiteraard! Naar welke regio ga je?
Ohhh bergthee is echt zo lekker. Ik drink dat ook vaak als ik me niet helemaal fit voel maar ook voor het slapen gaan is het heel fijn.
Alle chips proberen! Pickeled union in alle soorten in mijn favo!
Wroclaw
Daar heb ik geen restaurantgids ofzo. Maar die gerookte kaas ook idd!
Ze hebben daar een soort cheescake/monchou taart ofzo had mn collega t over.
Verder ben ik daar ooit een keer geweest en toen had ik zakdoekjes met een zoete geur. Mijn chronisch verkouden neusje zou een moord doen om die zakdoekjes weer te hebben hhah.
Naar een milkbar gaan om te eten! (Bar mleczny)
Ik wil dit
Heeft iemand voor Montenegro tips voor eten en drinken? Liefst non alcoholic, mijn lever is nu al aan het sneuvelen van Servië.
Nog ultieme Spanje tips qua lekkers uit de supermarkt? Ik geniet nu o.a. van:
- kleine cheesecakes
- Spaanse tortilla
- pizza chips
- soort glutenvrije borrelnootdingen met pinda’s en mais
Tomatenjam, appeljam, ingelegde shit die we hier niet hebben, Spaanse paté in glazen potjes, worst, kruidenpotjes altijd leuk, Nestlé chocolade met dulce de leche vulling, Nocilla koekjes, boter in blik (die laatste is tip van @oversized )