Wat je van ver haalt is lekker (producten uit het buitenland)

Zo vervelend dat zoveel dicht zit in Frankrijk op zondag! Ik had iets soortgelijks. Ivm kutweer zijn we 2 dagen eerder naar huis gegaan en dat was gisteren. En de mega Leclerc die alles had wat ik wilde, maar dus dinsdag had willen kopen, was op zondag dicht :cry:

Ik ben nog naar een of andere Carrefour express gegaan, maar die hadden niet zoveel en ik heb enkel persillade, bouillonblokjes met tuinkruidensmaak en sjalottenvinaigrette kunnen halen.

Terwijl ik dus ook het halve bouillonblokjesschap op mijn lijst had staan met die olieblokjes en piment d’espelette, notenazijn voor mijn moeder en nog veel meer. Ook geen biafine en dergelijke kunnen kopen bij de farmacie. Naast eerder weg naar huis was ik hier ook echt chagrijnig van.

Zo chagrijnig dat ik in de auto zat te kijken wat leuke citytripopties waren voor een weekend weg in mijn eentje zonder gezin. Ik zat eerst naar Duitsland te kijken, maar nu is Lille ook erg aanlokkelijk :grimacing:

5 likes

Jammie! Hoe is de vanilleboter? Kon me daar niets van voorstellen

1 like

Heerlie

Ijs tussen 2 chocolade cakjes met een knapperig laagje chocola er omheen

24 likes

Ugh dit soort dingen lijken me altijd zó lekker maar ik krijg al een brain freeze als ik er naar kijk

1 like

Ik heb daar normaal heel erg snel last van maar bij deze niet haha.

1 like

Mini Lissabon haul, meer paste er niet meer in m’n handbagage. Gelukkig vandaag richting Spanje met ruimbagage haha

25 likes

:heart_eyes:

4 likes

Portugal :fish:

Inktvisplakjes in knoflook
Tonijn in olijfolie (bio)
Octopus gevuld met gekruide rijst
Makreelfilet in olijfolie
Pikante tonijnpatƩ

17 likes

:norway:

24 likes

Majones :smiling_face_with_three_hearts:

4 likes

Sjokolade🄹

5 likes

Ik ben dit weekend in Italiƫ; wat moet ik halen?! Ook qua skincare trouwens (@Kwal im lookin at you)

Waar verblijf je, wat voor huid heb je en wat gebruik je graag? Ik gebruik zelf bijna alleen maar Italiaanse drogisterijproducten, maak graag een lijstje voor je!

3 likes

Ik PB je!

3 likes

Ik had bij een soort ā€˜landwinkel’ een stuk parmezaan en gedroogde salami en andere worst gekocht en dat laten vacumeren, dat was echt top. Ik had het in oktober gekocht en met kerst gegeten. Ook balsamico stroop (ik heb een fles van leonardi en die is de hemel), verse pasta (gekocht op de dag van vertrek, volgende dag gegeten) en wijn. Niet bij een specifieke winkel.

2 likes

Helaas paste enkel dit in m’n koffer (paar dingen staan er niet op zoals tonijnfilet in truffelolie)

20 likes

goed dat je het even zegt

8 likes

Jouw koffer zou echt altijd ā€œkwijtrakenā€ als ik bij de bagagedienst zou werken.

6 likes

Poh en dan heeft ze nog niet eens haar gekochte kleding geshowd. :sunglasses:

Je kan ook gewoon direct zeggen wat je vind in plaats shady te zijn.