Wat je van ver haalt is lekker (producten uit het buitenland)

Heerlijk! Mijn ouders zijn net terug uit Parijs en die hebben ook weer boter voor me meegenomen :heart: Heb echt zo ontzettend veel boter gegeten vandaag op warme toast, echt niet oké. (Plus macarons en bonbons).

Verder ben ik zelf ook nog een dagje naar Lille geweest vorige week en daar heb ik ook echt achterlijk veel snacks meegenomen (plus jam, bouillonblokjes, boter, rilettes, wat sauzen).

39 likes

:heart: Kusmi

1 like

Weet niet of dit in heel griekenland een ding is. Maar mini ijsjes van de bakker zijn zo lekker.

39 likes

Omg heb het dit jaar zien liggen maar niet gehad en nu heb ik spijt :disappointed_relieved:

2 likes

Sund

Ik was gisteren in Parijs en daar waren de supermarkten geopend, maar m’n vriend en ik wilden eigenlijk onderweg naar huis ergens nog naar een supermarkt om allerlei lekkere dingen te halen. Onderweg naar huis gekeken welke supermarkt er in de buurt zat, was alles gesloten. :cry: :cry:

mega jaloers

2 likes

Zo vervelend dat zoveel dicht zit in Frankrijk op zondag! Ik had iets soortgelijks. Ivm kutweer zijn we 2 dagen eerder naar huis gegaan en dat was gisteren. En de mega Leclerc die alles had wat ik wilde, maar dus dinsdag had willen kopen, was op zondag dicht :cry:

Ik ben nog naar een of andere Carrefour express gegaan, maar die hadden niet zoveel en ik heb enkel persillade, bouillonblokjes met tuinkruidensmaak en sjalottenvinaigrette kunnen halen.

Terwijl ik dus ook het halve bouillonblokjesschap op mijn lijst had staan met die olieblokjes en piment d’espelette, notenazijn voor mijn moeder en nog veel meer. Ook geen biafine en dergelijke kunnen kopen bij de farmacie. Naast eerder weg naar huis was ik hier ook echt chagrijnig van.

Zo chagrijnig dat ik in de auto zat te kijken wat leuke citytripopties waren voor een weekend weg in mijn eentje zonder gezin. Ik zat eerst naar Duitsland te kijken, maar nu is Lille ook erg aanlokkelijk :grimacing:

4 likes

Jammie! Hoe is de vanilleboter? Kon me daar niets van voorstellen

1 like

Heerlie

Ijs tussen 2 chocolade cakjes met een knapperig laagje chocola er omheen

24 likes

Ugh dit soort dingen lijken me altijd zó lekker maar ik krijg al een brain freeze als ik er naar kijk

1 like

Ik heb daar normaal heel erg snel last van maar bij deze niet haha.

1 like

Mini Lissabon haul, meer paste er niet meer in m’n handbagage. Gelukkig vandaag richting Spanje met ruimbagage haha

25 likes

:heart_eyes:

4 likes

Portugal :fish:

Inktvisplakjes in knoflook
Tonijn in olijfolie (bio)
Octopus gevuld met gekruide rijst
Makreelfilet in olijfolie
Pikante tonijnpaté

17 likes

:norway:

24 likes

Majones :smiling_face_with_three_hearts:

4 likes

Sjokolade🥹

5 likes

Ik ben dit weekend in Italië; wat moet ik halen?! Ook qua skincare trouwens (@Kwal im lookin at you)

Waar verblijf je, wat voor huid heb je en wat gebruik je graag? Ik gebruik zelf bijna alleen maar Italiaanse drogisterijproducten, maak graag een lijstje voor je!

3 likes