Ik PB je!
Ik had bij een soort âlandwinkelâ een stuk parmezaan en gedroogde salami en andere worst gekocht en dat laten vacumeren, dat was echt top. Ik had het in oktober gekocht en met kerst gegeten. Ook balsamico stroop (ik heb een fles van leonardi en die is de hemel), verse pasta (gekocht op de dag van vertrek, volgende dag gegeten) en wijn. Niet bij een specifieke winkel.
Helaas paste enkel dit in mân koffer (paar dingen staan er niet op zoals tonijnfilet in truffelolie)
goed dat je het even zegt
Jouw koffer zou echt altijd âkwijtrakenâ als ik bij de bagagedienst zou werken.
Poh en dan heeft ze nog niet eens haar gekochte kleding geshowd.
Je kan ook gewoon direct zeggen wat je vind in plaats shady te zijn.
Rustagh meid wij zijn in het echt bevriend.
Oh ok nou, geweldig dat jullie van die inside humor hebben dan waar niemand een fuck aan heeft op dit forum, gebruik whatsapp.
Goeie! Zalig Pasen.
Salty
Spanje
^ Dit was echt heerlie met een rood wijntje
En een zwarte knoflook meegenomen want dat is hier altijd op
De chips tip van snackspert, peper limoen chips!
Ik antwoord wel even publiekelijk, misschien heeft iemand anders er ook iets aan.
Bij de drogist: Kaloderma!!! Hun bodylotion zonder parfum is echt mijn Holy Grail. Hij is heel vloeibaar, trekt snel in en werkt voor mij top. Ze hebben ook een ietsje dikkere variant in pot met ceramides, misschien fijn als je huid wat meer voeding nodig heeft. Trekt ook snel in, overigens. Als je spray bodylotions fijn vindt, vind ik die van Glysolid heerlijk.
Geparfumeerde bodylotion gebruik ik ook graag van Kaloderma, maar ik vind Spuma di Sciampagna ook lekker, net als Biolis.
PREP multifunctionele crĂšme. Het is een klein potje verkoelende zalf (er zit o.a. menthol in) die oooveral goed voor werkt. Ik gebruik het graag na het epileren, een klein beetje is genoeg en het kost erg weinig. PREP heeft ook ontzettend fijne neutrale handcrĂšmes, ik ben dol op die met 3% urea.
Als je rollerdeo gebruikt: Lycia Original. Dit is de enige deo die ik blijf kopen, hij gaat lang mee, werkt perfect en ruikt prettig, erg neutraal.
Als je zeepblokjes gebruikt: we hebben er veel! Je vindt bijna overal wel het merk I Provenzali, daar houd ik zelf erg van. Hetzelfde geldt voor talkpoeder: ik houd van de geur van Borotalco en Felce Azzurra, maar je hebt ook neutralere of warmere geuren.
Als je reinigingsmelk prettig vindt: Clinians Hydra Active Plus Antistress is de allerbeste.
Als je reinigingsmousse fijn vindt: in Italiaanse drogisterijen heb je er veel, die erg goed werken. Ik gebruik meestal die van Acqua alle Rose Roberts, die van Ekos (die kun je bij TigotĂ kopen), of die van Viviverde Coop (die kun je bij Coop kopen, de supermarkt - heeft sowieso fijne, goedkope verzorgingsproducten, zowel in de Viviverde-lijn als in Chiringuito, met heerlijke geuren).
Acqua alle Rose Roberts is rozenwater zonder alcohol met glycerine, heel prettig voor zoân beetje elk huidtype en goedkoop. Ik gebruik het graag om mijn huid wat vochtig te maken als ik vervolgens serum wil aanbrengen.
Ik vind zelf tandpasta met smaakjes van Marvis lekker. Ik gebruik de cinnamon mint variant.
Voor geparfumeerde huidverzorging: LâErbolario. Ze hebben verschillende lijnen, en de producten zijn Ă©cht fijn. Mijn favoriete parfum (MeharĂ©es komt daarvandaan).
In hetzelfde straatje, maar goedkoper: Bottega Verde. Hun bodylotions zijn heerlijk!
Bij de farmacie vind je naast alle Franse producten ook Italiaanse lijnen. Ceramol is mijn grootste favoriet, lekker basic maar heerlijk, zowel voor gezicht als lichaam. Bionike heeft hele goede gezichtproducten en fijne SPF.
Over het algemeen, kan er weinig misgaan met Italiaanse verzorgingsproducten, het zijn echt mijn favorieten, en de prijs-kwaliteitsverhouding is heel erg goed.
Wat chips betreft: San Carlo PiĂč Gusto Lime e Pepe Rosa is een classic, volgens mij vindt iedereen die lekker. Die lijn heeft véél verschillende smaken, ze zijn allemaal erg lekker. Ik houd zelf ook heel erg van Fonzies, (kazige) chips.
Chocola: ik vind Fior Fiore Coop (eigen merk van de supermarkt) de beeeste chocola maken, vooral de gianduia (hazelnootchocola, zonder melk en dus veganistisch) is heerlijk. Die komt ook in de vorm van gianduiotti, chocolaatjes, zeker de moeite waard. Hun witte chocolade is ook echt heerlijk! Als je van pure chocolade houdt is Perugina Nero Semi di Cacao echt mijn favoriet. Wat duurder, maar de beste chocolade ooit: Majani. Venchi, een merk dat eigen winkels heeft, heeft ook heeerlijke chocolade. Verder vind je alles van Kinder.
Koekjes: Le tre Marie is mijn lievelingssupermarktmerk, echt heerlijk. Mulino Bianco is het meest aanwezig: ik houd zelf van Baiocchi (vooral die met pistache), Cuor di mela, Nascondini en Pan di stelle. Gocciole (mijn favoriet zijn de extra dark, maar ze zijn allemaal lekker, wel intens). GrisbĂŹ, alle soorten!!!
Veel plezier, als je iets tegenkomt dat niet op het lijstje staat maar er lekker uitziet is het waarschijnlijk ook wel fijn, en anders mag je me altijd pbâen.
Zo lief dit, dank je!!!
Vakvrouw
Oeh, ik zie deze post nu pas maar heb GrisbĂŹ en Baiocchi al in mijn koffer zitten. Later deze week eens kijken naar de rest!
Mn moeder gaat morgen naar Engeland en die vroeg wat ik voor snacks wilde van M&S
Zijn daar nog dingen die je niet mag missen?
Ik vind honeycomb in chocolade heel erg lekker en dat heb ik hier nog nooit gevonden.