Wij gaan binnenkort naar Edinburgh, heeft iemand tips voor Schotland?
Ga in elk geval de foto van @oversized gebruiken voor M&S
Wij gaan binnenkort naar Edinburgh, heeft iemand tips voor Schotland?
Ga in elk geval de foto van @oversized gebruiken voor M&S
Was ik maar een muis in jouw huis
Ik vond die zoete tortilla rolls (cinnamon sugar etc) ook altijd zo lekker die ze vaak rond de feestdagen hadden bij M&S.
Oeh ja die zijn lekker, ik hoop dat ik die volgende week in Londen kan vinden (door de haul van @oversized nog meer zin om te gaan).
Oh nice, klinkt goed! Ben over drie weken weer in Londen dus ik zal die even zoeken haha
Ben ook net terug uit Londen en de M&S cookie dough bites zijn echt mij fave. Maar alweer op
Pandera bakery vind ik trouwens ook nog wel een tip voor jou (gebaseerd op wat ze op hun insta posten), ik ben er zelf nog niet geweest maar ik ga de ube toast proberen volgende week.
Die zag ik laatst toevallig voorbijkomen op tiktok haha. I love ube dus heel benieuwd naar die toest! Laat even weten of die toast lekker is!
Thai sweet chilli pindaās! Wat lekker!
Iemand ideetjes voor lekkers uit Australiƫ? Geen chocola ivm hitte. Schoonvader gaat erheen en ik mag een lijstje maken
snakes snoepjes
shapes crackers
tim tams en arnott mint chocola koekjes
honey soy chicken chips
Pohhh klinkt goed!! Dankje
Heeft iemand tips voor lekkere dingen uit de VAE of Dubai Airport? Moet die kant op voor werk dus heb niet veel tijd om er op uit te gaan maar supermarkt/vliegveld moet lukken haha
Veel Australische chocolade wordt op een manier gemaakt waardoor het minder snel smelt. Wij hebben ook vaak chocolade mee en dat gaat altijd goed eigenlijk. Ik vind de chocolade dus wel minder lekker hierdoor maar bijvoorbeeld Milky Ways vind ik lekkerder want de vulling is chocolade ipv vanille.
Oh en ik vind dingen met honeycomb ook wel heel lekker, Violet Crumble hebben ze daar maar ook Crunchie (net als die uit Engeland). Caramilk haal ik daar ook altijd en veel mensen vinden Cherry Ripe lekker (ik niet haha).
Verder vindt mijn man Lamingtons heel lekker, is sponge cake met chocolade coating en kokos. Ik vind het wel okƩ.
En ik krijg ook elk jaar een grote zak Snakes Alive, ik snap niet wat het zo lekker maakt want het lijkt gewoon winegum, maar is echt heel lekker.
Ook zijn er veel gekke dingen met Vegemite smaak, mij niet gezien maar misschien wel grappig om mee te nemen.
Er zijn ook altijd wel gekke smaken van chocolade en kitkats enzo, misschien kun je op de site van Woolworths of Coles kijken om dat te zien.
Ik heb een jaar geleden een foto gemaakt van mān boodschappen, misschien kun je die terugvinden.
Vegimite als je dat lekker vindt en cheesels en chili kettle chips
De dubai reep
Dadels omhuld met chocolade en noten, ook leuk als geschenk
Idd alles dadel, van gevuld met noten etc tot dadel koekjes. Goede kruiden. En als je echt wat aparts wil, chocolade van kamelenmelk is echt een lokaal iets, volgens mij heet het merk iets van Al nassma. Verder heerlijke baklava en mijn vader had daar ooit van een luxe chocolatier bonbons meegenomen met verschillende pistache vullingen. Kan alleen niet meer vinden hoe de winkel heette omdat de eerste 5000 hits op Google die pistache reep zijn haha.
Even nu uit mijn hoofd, als ik nog wat bedenk zal ik het nog aanvullen.
Ik heb een site gevonden waar je die boter kan kopen uit Frankrijk. Waarschijnlijk is die site super bekend maar ik wilde het altijd al eens proberenš
Iemand nog aanraders voor Malta?
en dan deel je die site niet?
Dacht ook al ben ik nou zo scheel dat ik de site niet zie ā¦