Ik heb deze gekocht in Italië en hij is zo lekker omg. Spijt dat ik niet vijf zakken heb ingeslagen.
Iemand tips voor Corsica? Lokaal eten dat ik niet mag missen?
Oooh in ben in Duitsland en ik was de Milka Noissette even vergeten, maar we hebben hem weer, die grote dikke reep
Deze snoepjes uit Italië
Hele harde snoepjes die naar pistache smaken (niet te chemisch) met een vloeibare pistachevulling.
Iemand nog tips voor letland of litouwen?
Tip: doe ze in de koelkast! Vind ze dan extra lekker. Er zijn heeel veel soorten van, ook glutenvrij en vegan. Mijn favo zijn citroen (die jij hebt) en yoghurt, maar ook pistache is imo top. Ze zijn sowieso allemaal nice.
Ze hebben iets wat hier heel veel op lijkt bij Lidl in de glutenvrije weken. Citroen en chocolade, vooral citroen vind ik lekker.
Dit is echt extreem bougie maar ook wel echt heel lekker (Italië).
Deze snoepjes!
En:
(Italië dus)
En uit Griekenland:
Had alleen een handtas mee op reis dus dan is inslaan niet mogelijk helaas
Ik kwam echt net hier om de Caprice te posten haha. Denk dat ik ook een paar kleine blikjes voor vrienden haal, dat past nog wel in mijn koffer haha.
Parijs
Eendenrillette, gezouten boter caramel, kastanjecreme, frambozenkoekjes
& hurrrrrlakle boter in 3 smaken
Enige noodpakket wat je nodig hebt. Mis die boter zo.
Klopt helemaal want boter = leven
Heb je die boter uit een supermarkt? Zo ja, welke?
Ik ben er al tijdens meerdere vakanties naar op zoek gegaan, maar nooit kunnen vinden.
Ik rijd deze week door Frankrijk, dus wil wel weer een poging wagen.
Ik heb het gekocht bij La Grande Epicerie in Parijs. Weet niet waar het nog meer te koop is. Hopelijk vind je het deze keer wel ergens!!
Mocht je door Orleans komen, bij Rose&Leon hebben ze ze ook.
Bedankt @FredPaillet en @Mees
Ik heb even op de website gekeken van het merk en ik zie dat ze een hoop verkooppunten hebben. Ik moet ongeveer het hele land door, dus dat moet vast lukken haha.