Wat je van ver haalt is lekker (producten uit het buitenland)

Wat is het precies en hoe gebruik je het? ben benieuwd!

Het is een soort ā€˜paste’ wat een extra kick geeft aan bouillon voor noodles, op vis/vlees, als onderdeel van een saladedressing/dipsaus, … heel citrusachtig!

3 likes

Ohhh de rice bran pickles? Ben heel benieuwd naar een update als je dit geprobeerd hebt!

2 likes

Ja! Moet ook echt even wat filmpjes kijken want alleen Google translate is nog best lastig haha

1 like

Oehh goede! Ik ga je tips sowieso even op m’n lijstje zetten. Het eten is sowieso 1 van de dingen waar ik het meeste zin in heb haha

3 likes

Ik ben nu in Thailand, is er nog iets wat ik niet mag missen qua eten, maar ook bijv qua beauty producten. Er is zoveel te vinden bij de 7 eleven.

Zoek krong krang koekjes! Denk dat ze handgemaakt het lekkerst zijn op een marktje

En check de YouTube videos van Gary butler voor streetfood plekken in Bangkok en andere plekken

1 like

Emma de Thouars is net in Bangkok geweest, haar tips :pinched_fingers:

4 likes

Ik zou alle chips van de 7 eleven uitproberen :heart: en de pandan cakes die ze daar verkopen vond ik ook heel lekker

2 likes

De tosti’s :joy: nee grapje

Vooral veel drankjes en chips uitproberen! Praktisch alles was lekker haha

En die roze muggenspray is fantastisch

2 likes

Iemand tips voor Zwitserland :)?

Ik blijf deze tip geven: zweifel-chips-paprika
:heart::heart: (Bij oa de Migros en Coop te koop)

6 likes

ja dit zijn mijn allerlievelingschips :heart: jammer dat ik er in oostenrijk inmiddels al €4,30 per zak voor betaal, maar zó lekker

5 likes

Ja de prijs is niet te doen, zo jammer. M’n moeder neemt iedere keer een zak voor me mee vanuit Zwitserland maar die is omgerekend ongeveer 6 euro :smiling_face_with_tear:

3 likes

Thomy mayonnaise a la francaise- specifiek deze variant is het lekkerst.

1 like

Thaise thee vind ik zo lekker, kun je ook echt heerlijke ijsthee mee maken.

1 like

ja janken toch :smiling_face_with_tear: maar ik haal ze toch wel haha, en dan geniet ik er bewust van

1 like

In Kuala Lumpur:

Kroepoek met salted egg smaak, niet normaal hoe lekker dit is, nog beter dan de Lays chips in salted egg

Verder:
154374_26122024135607-250x250
Weinig chocoladesmaak maar combinatie met pineapple is verrassend lekker

5 likes

Die KitKat is lekker inderdaad! Ik had eigenlijk een voorraad mee moeten nemen.

1 like

Ik geloof jullie hoor, maar die KitKat klinkt echt zo niet lekker dat ik hem nu wil proberen :upside_down_face:

1 like