Wat je van ver haalt is lekker (producten uit het buitenland)

Ze hebben ook lekker aardbeien schuim achtig snoep van Haribo. Vega en heeel lekker (en lekker vies)!

2 likes

De vega McNuggets zijn zoooo goed in Duitsland, echt als de echte.

6 likes

Ohh superbedankt en de rest ook! Ik ga een lijstje maken :heart_eyes:

1 like

Mühlen vega Salami

Ik twijfel echt of ik gewoon dit weekend naar duitsland ga rijden puur om dit in te slaan. Heb afgelopen weekend een paar bakken gehaald en ik wil niet dat het op gaat. Of is dit een biecht? :star_struck:

7 likes

Je kan het gewoon doen. Weet je we zijn volwassen en mogen dingen zelf weten. Het is ook niet zo dat het beter is om te rijden voor iets groots zoals een pretpark of een citytrip dan voor iets kleins.
Als je het wil, zou ik het gewoon doen en dan wel ook combineren met iets anders leuks zoals bezoekje aan een stad. Munster is altijd wel leuk en gezellig maar weet niet waar je vandaan moet komen.

28 likes

Ja en Rheine is ook een leuk stadje. Of nouja voor nederlandse begrippen is het volgens mij niet eens een kleine stad per se.

1 like

Mijn favo’s:

• Mühlen vegan salami
  • Endori burgers
  • Mühlen vegan bbq steaks (‘pork’/‘chicken’, zijn er helaas alleen in het bbq seizoen)
  • Food for future gerookte zalm
  • Mühlen chicken tenders western style
  • Alles van Planted
  • Like chicken thai style
  • De nuggets van kaufland in de gele doos, ik weet het merk zo niet
3 likes

Ohhh dankjewel hiervoor!! Ik ben er dit weekend dus ga kijken :heart_eyes:

1 like

Ik vind dit echt een leuke reactie haha

Iemand tips voor Marokko? Mag van alles zijn, ook verzorging

Kruiden (met name dingen als saffraan, ras el hanout en echte kaneel ), muntthee, harissa, ingelegde citroenen, olijfolie, rozenwater, oranjebloesemwater, allerlei baklava, m’hanncha, arganolie. En verder keramiek en handgeweven kleden (aan de weg kopen is meestal bij de wevers zelf kopen).

5 likes

Mag de afbeelding(en) niet uploaden maar de QuarkGenuss van Equisa uit Duitsland? Heerlijke yoghurt. Afgelopen zomer de special met bramen ontdekt en nu voor de winter een zogeheten Bratapfel wat een beetje proeft als appeltaart :raised_hands:

1 like

Wat een goeie dit!

1 like

Italië tips? Heb alleen handbagage dus flesjes etc kunnen helaas niet

Pan di stelle koekjes. Van die chocoladekoekjes met witte sterretjes.

2 likes

taralli! en dan vooral met peperoncino, love it

3 likes

Had geen zin meer om te zoeken met al mijn bagage :sob: maar ik wil zeker terug naar Italie

2 likes