Wat je van ver haalt is lekker (producten uit het buitenland)

Een poncha om de dag af te sluiten terwijl je luistert naar live muziek bij Groovy

We hebben lekker gegeten bij Yuki. Deze chef had meerdere restaurants, sommige hadden hele slechte reviews maar deze was toen goed beoordeeld.

1 like

Wat zijn aanraders om mee te nemen uit de Spaanse supermarkt?

Flan!

2 likes

Die verpakking ziet er wel mega goor uit

4 likes

Paar dingen gekocht in Parijs :pray:t5:

26 likes

Omfg ik ben in Frankrijk geweest en dit vergeten :sob: Zo zin in nu

2 likes

Awwhhh! Volgende x een wishlist maken :star_struck:

3 likes

die koekjes hebben ze ook bij de appie vaak! Iig die met citroen

Goddd ja want ik ging ook een apotheek in want had ooits “iets” gelezen op het forum
kon niks vinden in het beautytopic en ik stond zo in een hoekje te zoeken op mijn telefoon pff gĂȘnant

Vertel me meer over die dragonboter. Waar gekocht, en is hij zo lekker als hij klinkt?

2 likes

Absoluut! Die met ui is trouwens nog lekkerder vind ik! Te koop bij la grande epicerie. Had ik dit maar in mijn eigen gewicht ingeslagen.

@instantramen oh Nice! Ik koop eigenlijk nooit zoetigheden in NL. Maar als het lekker is dan kan ik makkelijk aan een nieuwe verpakking komen dus

3 likes

Dit spul is om te huilen zo lekker. đŸ„č

Kerrygold Zimtbutter, een heerlijk zachte romige roomboter met kaneelsuiker er doorheen. Ik ben normaal totaal geen zoetekauw maar dit is zĂł goed.
Ik kocht het bij Kaufland in Duitsland. Het ligt niet in het reguliere schap bij de gewone boter van Kerrygold, maar op de kop van het boter-/zuivelschap bij de aanbiedingen en tijdelijke producten.

Enige punt van kritiek is dat elke keer als ik het kocht, de verpakkingen plakkerig waren. Dus het zit in een bakje in mijn koelkast want het laat anders plakkerigheid achter.
Ik heb het eind december gekocht, en hoop dat het ook in Nederland komt.
Heerlijk op een croissantje of op een beschuit.

31 likes

Dit klinkt echt heerlijk😍

3 likes

Dit klinkt echt geweldig! Hopelijk niet alleen rond de feestdagen verkrijgbaar.

1 like

Omgggggggggg i mot dit

4 likes

Ik vind kerry gold boter op een vers stuk wit desembrood al heeeeerlijk, laat staan dit :joy:

3 likes

Volgens mij wel :frowning: Heb ‘m in mijn regio/supermarkten nergens kunnen vinden.

1 like

Klinkt lekker! Lijkt me ook bij uitstek iets dat je makkelijk zelf kunt maken, dus dat ga ik eens doen :drooling_face:

2 likes

Goed idee, ik ga er ook mee experimenteren als ik door mijn voorraad heen ben.

1 like

Vandaag bij de Lidl in Selfkant! Net over de grens bij Sittard

11 likes