Wat je van ver haalt is lekker (producten uit het buitenland)

Ohhh dat wist ik niet, dank voor de tip! :heart:

Iemand nog goede chips en snoep tips voor Schotland? :scotland:

1 like

7 likes

Ohhhhh :heart_eyes:

4 likes

ik dacht hieraan door de post van @Bunnyslippers, ik heb een aanrader uit taiwan. ik hou normaal niet heel erg van chips maar deze was echt zo lekker. love koriander (random foto van google geen zin om die van mezelf te zoeken)

17 likes

Aankopen uit Tunesië. De dadels zijn echt de lekkerste die ik ooit heb gegeten, dus hoop dat de drie dozen in de tassen passen. Verder vooral heel veel harissa en olijfolie.

19 likes

Shoutout naar @FredPaillet voor het sturen op insta en shoutout naar m’n moeder die toevallig op dat moment in Parijs was en het voor me mee kon nemen

13 likes

Maar is het lekker? Ik zag het ook op instagram, vind het wel jammer dat ze er geen gezouten boter van hebben meegemaakt.

1 like

dacht ook al aan een gezouten boter versie, wie weet komt dat ooit nog. Ik heb heel snel geproefd vorige week, had een beetje op geroosterd brood gesmeerd en het was lekker, een betere tasting volgt volgende week

1 like

Hebben jullie nog tips voor Londen?

Beetje obvious tip waarschijnlijk, maar ik heb echt een zwak voor het koekjesassortiment van M&S, bijvoorbeeld

more chocolate than biscuit is echt alles wat ik wil in het leven

6 likes

Spanje haul

Overzichtelijker:

14 likes

M&S Foodhall heeft alle hebbedingen.

Ze hebben ook heel veel dips en spreids, maar dat is niet makkelijk om mee te nemen.

Verder crumpets en het uitgebreide chips aanbod, maar dat kan je bij elke winkel wel vinden.

3 likes