Wat ik zelf vaak meeneem aan zoet:
Blätterkrokant, hoor hier nooit iemand over, maar ik ben er dol op, alleen te vinden met feestdagen
schogetten, tot nu toe vind ik elke wel lekker
rittersport amicelli
Dankdankdank!
Voor als je er nog heen moet nog 2
zwieback varianten van Brandt
blissfull bites van werthers
knusperflocken
lorenz naturalis rozemarin chips
Wie heeft Roemenië tips
Ohh die laatste is dat een soort kinderbueno maar dan beter?
Ja! Er zitten hele hazelnoten in. Soort van deluxe-versie van de Bueno. ![]()
Gaat op t lijstje!
Die is er denk ik niet meer zo ver na de feestdagen, maar kaneelboter is vrij simpel zelf te maken.
Wat zijn dat voor kruiden?
Ohhhh die frietkruiden zijn zo lekker 🩷
Mocht je die Ritter Sport lekker vinden, ik zie hem ook regelmatig bij de Kruidvat liggen.
Bleek niet heel bijzonder. ![]()
Weet jij heel toevallig of Van Der Poel ook ijs verkoopt in bakken, zodat je het thuis in je eigen vriezer kan bewaren? Mijn ‘eigen’ ijssalon doet dat maar ik heb geen idee of dat normaal is. Als ik dan binnenkort in de buurt ben bij een Van Der Poel neem ik desnoods een koelbox mee. ![]()
Ben niet @Tamara, maar bij mijn weten kan je bij alle Van der Poels ook gewoon halve liters/liters ijs halen. Volgens mij scheppen ze hem dan ter plekke, dus kan je ook smaken 50/50 doen.
Je brengt mij wel op een idee, heb inmiddels geen Van der Poel meer in de buurt, maar ga binnenkort een tochtje maken om cookie caramel mee te nemen😍
Ja dat kan! Is echt ideaal
@Clarity OMG wat fijn! Dat ga ik zeker doen dan.
Ik denk vrijwel dagelijks aan hun mint-chocolade ijs. Zó lekker. ![]()
Ze hebben nu alleen nog niet alle smaken die ze in het hoogseizoen hebben, durf zo niet te zeggen of ze mint-chocolade al hebben maar misschien dat je voor de zekerheid kan bellen voordat je gaat ![]()
Ze zitten tegenwoordig zelfs al in Rijssen dus ze trekken steeds meer richting het westen ![]()
Wat mij betreft komen ze een stukje dichterbij nog richting Utrecht ![]()
Dank voor de tip! Ga ik dat even doen voor ik ga rijden.
Sommige Jumbo supermarkten verkopen ook bekers Van der Poel ijs, sowieso een paar in Hengelo. Wel maar een paar smaken trouwens. Die bekers zijn van plastic dus kunnen ook wel een tijdje in de diepvries (als dat lukt
)