Wat kreeg jij voor het behalen van je diploma (vervolgonderwijs)?

Ik heb inspiratie nodig. :stuck_out_tongue:

Geld voor mijn vakantie! Maar bij mijn diploma voor de middelbare school kreeg ik een hele goede backpack, waar ik nog steeds (bijna tien jaar later) heel blij mee ben.

1 like

Zuipvakantie naar Calella. Worst present EVER want kutvakantie maarja.
Toen ik afstudeerde op het hbo zou ik eigenlijk niks krijgen maar vanwege stress op het einde waardoor ik bijna niet was afgestudeerd kreeg ik een heel lekker parfum toen het toch was gelukt.

2 likes

Voor mijn afstuderen geld voor een fluwelen stoel van de sissyboy

Amsterdam_velvet_loveseat_00037962_116_SB_online_store_1

7 likes

Pijnlijk altijd dit (grapje hoor inmiddels niet meer). Maar niks dus.

1 like

Een ring

1 like

Voor mn vwo kreeg ik geld van mn vader (best veel ook :D)
En mn HBO niks volgens mij. Van mn vrienden kreeg ik prentenboeken, vond ik heel leuk :smiley:

Heb mezelf wel een armbandje cadeau gedaan beide keren, draag ik nog steeds

2 likes

Vakantie naar New York.

1 like

Een horloge!

2 likes

Een e-reader

2 likes

Bloemen

1 like

Ook bloemen. En voor de rest hebben ze altijd mijn collegegeld betaald (totaal €10.000) haha dus ik ben een tevreden mens :stuck_out_tongue:.

3 likes

Bloemen en een buddha!
En ze hebben mijn studie betaald dus mag absoluut niet klagen!

M’n diploma :+1:t3:

13 likes

Niks, vond ik wel jammer want het heeft mij echt bloed zweet en tranen gekost om af te studeren. Maar ja, mijn vriend is absoluut niet attent. :unamused:

Geld voor een koelkast (deels toch)! Lekker praktisch :smile:

1 like

Voor mijn vwo een laptop betaald met mijn eigen spaargeld die ik helemaal niet wilde?? En voor uni en master allebei niks. Ja, een diploma, en uitzicht op een toekomst met werk. Yay!

Een nieuwe stethoscoop van mn ouders. Van mn schoonouders een geldbedrag en een diner

Ik ga t ze denk ik niet eens vertellen als ik afstudeer

Bloemen