Wat kreeg jij voor het behalen van je diploma (vervolgonderwijs)?

Ik ga t ze denk ik niet eens vertellen als ik afstudeer

Bloemen

Horloge

Leuk topic, ook op mij van toepassing! Ik heb voor m’n VWO een laptop gekregen. Nu straks 2 bachelors maar geen 2 cadeaus (haha helaas), maar wil eigenlijk ook zelf wat kopen voor mezellufie (of is dat sneu??)

Een familiefeestje en een etentje. En mn ouders waren voor het eerst sinds jaren weer in 1 ruimte, dat was al shocking genoeg.

Nee treat yo self

2 likes

Niks eigenlijk? Voor mijn middelbaar diploma overigens ook niks. Alleen een vlag om aan de gevel te hangen.

Voor mn eindexamen volgens mij bloemen. Oke ik weet het weer ik kreeg een ketting met edelstenen die veel betekenis voor me hebben! voor mn 1e bachelor een kaartje voor de musical, voor mn 2e propedeuse uit eten in een luxe restaurant en ik denk bij mn 2e bachelor niks?

Mijn moeder die me vraagt:
maar wat kun je er nou eigenlijk mee woooooorden

31 likes

Voor m’n bachelor heb ik een Hermès riem gekregen.

Bloemen en een boek

Vwo van mijn pa een dinertje bij de chinees en een lief boekje.‘Weet je hoeveel ik van je hou?’ geloof ik. Van mijn moeder een mooi leren jasje.
Uni was wederom een diner en een pen (ik ga heel goed op ‘dure’ pennen, waterman en parker’s zijn m’n fave :sweat_smile:)

Neee niet sneu, doen!! Heb je verdiend!

2 likes

Bloemen en een etentje met allebei m’n ouders (die voor die dag in geen vijf jaar langer dan een uur meer samen zijn geweest dus dat was… Bijzonder) en een platenspeler.

1 like

Ik heb niks gekregen.

Ik heb denk ik niets gekregen? Voor mn verjaardagen ook lang niet altijd tenzij ik echt iets heel specifieks aan ze vroeg, anders kochten ze gewoon niks voor me. Nog steeds trouwens. Ik hoef echt niet iets groots, maar gewoon IETS, is dat zo raar?

Voor mn middelbare schooldiploma heb ik trouwens wel mn rijbewijs gekregen destijds

Na het middelbaar heb ik van mijn ouders mijn eerste autootje gekregen (waar ik nu 11 jaar later nog steeds mee rij!), en na mijn bachelor heb ik geld gekregen om mijn bedrijf mee op te starten omdat ze trots waren dat ik het aandurfde om 1 maand na mijn afstuderen al meteen als zelfstandige te gaan werken

1 like

Oh god ja, zo’n etentje heb ik gekregen voor mijn middelbare school-diploma. Re-te-gezellig.

Een aantal rijlessen!

Haha ja het is zo lief bedoeld maar sommige dingen moet je gewoon niet meer willen…