Wat kreeg jij voor het behalen van je diploma (vervolgonderwijs)?

dit dus haha

1 like

Ik denk eigenlijk dat ik mijn ouders ga trakteren op een etentje na mijn diploma-uitreiking, dat lijkt me echt leuk. Ik gok dat ik bloemen krijg :slight_smile:

1 like

Ik kreeg voor mijn eerste master een heel fijn dekentje voor op de bank met een lief kaartje erbij over dat ik uit een warm nest kwam en daar altijd nog terecht kon. En voor mijn tweede master een hele grote theemok voor op mijn nieuwe werk omdat ik altijd het liefste drink uit gigantische mokken. Geen grote dingen dus, maar wel allebei heel lief en was er heel blij mee!

3 likes

Van mijn ouders kreeg ik niets, ook al had ik wel gehint van tevoren. Weet nog dat ik toen stiekem wel teleurgesteld was maar ik wist eigenlijk ook wel dat zij helemaal niet weten hoe dat met zo’n afstuderen gaat en alles er omheen omdat ze dat allemaal nooit van dichtbij hebben meegemaakt, dus ik neem ze ook niets kwalijk.
Daarentegen zeiden ze wel beiden tegen me dat ze écht heel trots op me waren en dat is misschien nog wel meer waard:)

Van vriendinnen had ik een mooie ketting.

Een vakantie en geld. Van het geld heb ik een zonnebril gekocht

Naaimachine. Was ook deels voor mijn verjaardag. Ben er nog steeds heel blij mee en gebruik hem erg veel! En een etentje na mijn uitreiking.

Niets speciaal denk ik. Wel uit eten gegaan met men ouders.

Een beetje $$$$ en bloemen en horloge

1 like