Wat maakte je vandaag blij?

Ik miste deze nog, werd altijd vrolijk van alle leuke positieve berichten. Dus hierbij. :slight_smile:

Hier werd ik vandaag blij van:

  • Mijn zomerse ontbijtje vanochtend. Hangop met aardbeitjes, granola en honing
  • Zometeen het park in met lekkere lunch en radlers
  • Dat ik nog twee weken vrij ben
5 likes

Wakker worden met het besef dat ik nu 5 weken vakantie heb

4 likes

Vanmorgen een uurtje langs het water gefietst en daarbij 2 kleine eendjes zien spelen langs de oever.

1 like

Vanmiddag heb ik Mamma Mia here we go again in de bioscoop bekeken. Deze film heeft mij echt opgevrolijkt.

3 likes

Jaa ik kwam woensdag ook super blij de bioscoop uit. Ging eigenlijk mee met een vriendinnetje die hem graag wilde zien maar heb met een hele grote glimlach zitten kijken.

1 like

De foto van mijn hondje die ik zojuist doorgestuurd kreeg. Helemaal in de zevende hemel, slapend, op zijn rug met alle poten gestrekt.

  • Dat ik vanochtend dan toch eindelijk ben gaan sporten
  • Mijn nieuwe telefoon + hoesje
  • Postcrossing kaartjes gekocht die ik zo lekker ga schrijven
  • Koud water

Matcha-ijsthee <3

Met vriendinnen een hele dag gechillt aan een meertje met een lichte kater van de nacht ervoor!

Mijn vriend weer gezien na 2 dagen (ja, na een dikke 6 jaar mis ik hem dan al :’) )

1 like

Eindelijk werk gemaakt van het plan Rijbewijs halen haha
Opnieuw begonnen met lopen

3 likes
  • Morgen spontaan baar Duitsland met vriendinnen
  • Vanavond barbecuen
  • Nog een volle week vakantie :heart:
2 likes

Lieve mensen die me helpen als ik er even helemaal doorheen zit. De wind want nu koelt het eindelijk weer een beetje af. En van afgelopen weekend een leuk evenement en dat we 's avonds in de vensterbank konden zitten om mensen te kijken en te luisteren naar de livemuziek van een kroegje iets verderop

3 likes

een ijskoude Red Bull

Ik kwam bij mijn ouders toe en mijn papa zei: ‘Amai, je ziet er goed uit!’ Ik had ook net een nieuw kledingstuk aan waar ik me goed in voelde dus het was leuk om ook bevestiging te krijgen :stuck_out_tongue:
Ze zagen er ook beide heel gelukkig en ontspannen uit waar ik blij van werd :smiley:

1 like

Kwam net een kind fucking blij naar me toe gerend en begon hij te zwaaien

Fucking lief.

4 likes

17 likes

:heart:

Naast de succesvolle Hendrik Groen boeken en ‘De 100-jarige man die uit het raam klom en verdween’ zou dit verhaal wel eens verfilmd kunnen worden gok ik haha. Ik zou sowieso naar de bios gaan hiervoor!

1 like

Iedereen op het forum vandaag, ik heb serieus meer dan 20 keer hardop gelachen, iedereen is hier gewoon echt Fucking grappig.

En ook lief, zelfs toen ik een best wel pittige discussie begon, reageerde iedereen echt zo leuk op elkaar.

(Ik had vandaag geen leven buiten het forum, sorry)

4 likes

De airco op mn werk :heart: