Wat maakte je vandaag blij?

Mijn lieve kleine neefje die deze week geboren is :heart_eyes:

3 likes

Regen :heart:

Dat mijn nieuwe baan zo goed als helemaal rond is en ik snel al start.
2 leuke jurkjes gescoord in de sale
En mijn kaartje besteld voor Soldaat van Oranje.

Mijn vriendinnen

2 likes

gisteren was ik bij een concert buiten.
toen begon het te miezeren en toen kwam het nummer ‘it’s raining men’ en iedereen ging los en ik ook en ik voelde de druppels zachtjes op mijn huid vallen ahh dat was zo een intens fijn geluksmomentje.

9 likes

Dat mijn kat zo blij is dat ik vrij ben. Komt heel de dag bij me liggen en om knuffels vragen. Lief beest :heart:

1 like

Mijn oma, ze is zo’n schatje, ben nu bij haar en wil haar de hele dag knuffelen ookal zit ik dan helemaal onder de vaseline (dit is al 30 jaar haar “””dagcreme””” Haha zo debiel maar ze heeft wel tering zachte wangetjes)

De broer van @Trenchcoat

3 likes

@Trenchcoat ik vond het ook geen verkeerd plaatje :heart_eyes:

1 like

Hahaha ah zo lief!

Onze kat is zojuist weer gevonden. Ze was al vijf weken verdwenen!

22 likes

Wat fijn :heart:

1 like

Mijn lieve kat die luid spinnend bovenop me komt liggen met haar staart rond mijn arm <3

Om in de trend van hierboven te blijven: Dat ik na drie weken weer herenigd ben met mijn kat (ok de kat van mijn ouders, maar ook mijn kat). Beest is zo gek als een deur, maar ook zo’n dotje. Ik lag met mijn hoofd op de tafel vanochtend (want beetje een kater) en toen kwam ie checken of ik nog leefde, met zo’n heel lief klein miauwtje ook. Jammer dat ie niet meer zo graag knuffelt als toen hij een baby was, maar nog steeds een liefje.

5 likes

ah wat fijn! waar of hoe is ze gevonden?

Dat ik met mijn konijn ruim een half uur heb geknuffeld. Ze was de hele tijd aan het tanden knarsen (doen ze als ze blij zijn) en ik kreeg de hele tijd kusjes (likjes) van haar.
Ik smelt echt van hoe lief ze is :heart_eyes:

2 likes

Ze is aan de andere kant van het dorp gevonden door een man. Onze buurkat is sinds dinsdag vermist en lijkt er heel erg op. Hij had dus net die foto gezien en en dacht dat het die kat was. Hij belde onze buren die haar als onze kat herkenden. Ze hebben ze meteen mee naar huis genomen. Wij zijn vandaag thuis gekomen van vakantie en hebben haar meteen bij de (geweldige) buren opgehaald!

Ze ligt nu te rusten. Ze is broodmager, heeft weinig evenwicht en miauwt heel raar. Maar ze spint ook alweer en herkende ons meteen! Zo blij dat ze er weer is!

11 likes

Ah mijn konijn was ook al zo lief vanochtend. Ze maakt me echt altijd blij

Ik had echt een super lekker broodje van de AH en ik heb de spinazie er niet afgehaald

1 like

Dat ik in mijn nieuwe werkkleding S heb. Zo slecht maar ik vond het even fijn na een weekend me kut voelen over mijn lichaam