Wat maakte je vandaag blij?

omg ze kijkt zo lief en tevreden :cry:

1 like

Het regent, ik zit gezellig binnen met boeken en films, thee en koffie, lekker eten. Heerlijk.

4 likes

Ik heb net echt een wereldklasse tosti gemaakt door het in een grilpan te doen, de korsten in te smeren met knoflook, hele goeie kaas erop en allemaal Italiaanse kruiden op de kaas.

8 likes

Dat de mega boom in onze achtertuin eindelijk om is.

Ik zag vandaag dat mijn vader een apple sticker over het HP logo van zijn laptop heeft geplakt

14 likes

ik heb dinsdag leren breien en ik word er rustig van <3
en ik werd blij van struinen bij de kringloopwinkel

2 likes

Ik heb weekend!

3 likes

Yesss, dat zijn mijn vooruitzichten voor vanavond! Ik heb nu al zin om fris gedoucht in m’n vers bed te kruipen.

En ik heb 18/20 voor m’n herexamen Engels :sunglasses:.

4 likes

Vorig jaar was ik 22 kilo afgevallen, zat toen op 3 broekmaten kleiner. Maar dit jaar in de eerste 4/5 maand weer zo’n 10 kilo aangekomen (en weer een broekmaat groter) door enorm veel stress. Daarna weer wat afgevallen en bleef toen rond hetzelfde gewicht hangen.

Nou merkte ik wel dat m’n broeken losser zaten, maar dacht dat ze gewoon wat uitgelubberd waren (goedkope broeken). Nou blijkt dat ik gewoon toch weer een broekmaat kleiner pas net als vorig jaar en bijna al m’n broeken van toen weer aan kan hebben! :grin::tada::tada:

En dat terwijl ik toch 5 kilo meer weeg dan wanneer ik deze broekmaat kocht, spieren gekweekt waarschijnlijk.

8 likes

Dineren met Italiaanse bollen met kruidenkaas en serrano ham. Love it.

3 likes

Omg watertanden

1 like

Op repeat :heart:

2 likes

Dit nummer is zó onwijs mooi :heart:

1 like

Mijn dochtertje heeft vandaag op 2 paarden gereden, waarvan we er 1 aan het inrijden zijn. Ze stapt er gewoon zo, zonder zadel, op en rijdt weg. Op school (en op heel veel andere momenten) mist ze echt zelfvertouwen en het geloof dat ze iets kan, en dit doet ze zomaar even met zoveel overtuiging en vertrouwen in zichzelf. Ik ben zo trots op haar! Dat maakte me echt intens blij vandaag.

Ook voelde ik me echt even heel gelukkig toen mijn kinderen vanavond echt super lief samen aan het spelen waren. Ik vergeet soms (door nogal wat medische problemen) om echt bewust te zien wat ik heb en om daar onbezorgd van te genieten, en dan kan het me ineens zo raken om hun gelukkig en blij te zien :heart:

8 likes

Ik heb vandaag m’n haar paars geverfd en ben er oprecht super blij mee, ben helemaal ready for fall

7 likes

Wilde het altijd al maar durfde nooit en vandaag gewoon f**k it gedacht en het donker paars laten verven

5 likes

M’n neefje (kindje van m’n zus) die me altijd een kusje geeft als hij me ziet en ook als hij weer weg gaat :kissing_closed_eyes:

2 likes

Mijn tosti

4 likes

Broodje kaassouflee

5 likes

Een lieve straatkat

4 likes