Wat maakte je vandaag blij?

Ik heb klassieke muziek herontdekt om te luisteren, heerlijk :heart_eyes:

4 likes

Lekker op een kleedje in het park bijpraten met een vriendin terwijl mijn dochter aan het rommelen was in de speeltuin. Een heerlijk vakantiegevoel, vlak bij huis.

3 likes

Ik ben deze week begonnen met een nieuwe baan en het is zó’n warm bad! Ik krijg alle tijd om in te werken, ze letten ontzettend op elkaar en ze zijn ook allemaal heel blij dat ik er ben. Echt heel erg fijn. Hopelijk blijft het zo als ik ook echt aan de slag ga.

15 likes

Het weerzien met onze honden na onze vakantie.

6 likes

We hadden eerder dit jaar een aanbetaling gedaan voor zonnepanelen en deze zouden ergens eind dit jaar geplaatst worden maar dat kan gewoon eind deze maand al. Super fijn.

Aan een leuk nieuw boek begonnen en even facetimen met een vriendin en haar zoontje :blush:

2 likes

De caissière vond dat mijn jas me heel mooi staat! :sunglasses: en de zonsondergang net

4 likes

Auto is weer gekeurd en heeft een beurt gehad, kosten vielen alles mee en ik mocht handdoeken uitzoeken bij mijn ouders die ze niet meer gebruiken. Super chill want die van mij hebben inmiddels steeds grotere gaten en ik had geen zin om geld uit te geven aan nieuwe handdoeken.

1 like

De eerste lachjes van mijn meisje (8w2d). Was was een reflex ofzo maar toch :cupid:

2 likes

Zitten er tegenwoordig ook dagen bij​:joy::joy::joy::joy::joy:

1 like

Dit filmpje: Ontzettend pakkende beelden: mama chimpansee ontdekt dat baby’tje waarvan ze dacht dat het dood was, leeft | Het Nieuwsblad Mobile

6 likes

Dat totaal belachelijk uit de hand escalerende gesprek over denken aan het Romeinse rijk → Hitler → micropenis.

Eentje voor in de annalen.

2 likes

Ik zag net foto’s van Amish mensen die een naar een stad gingen om te basketballen met de mensen daar , idk ik vind het heel schattig in hun bretels en lange broeken.

6 likes

Sylvia Witteman stopt :partying_face::partying_face::partying_face:

2 likes

Nee ze gaat gewoon naar een andere (mijn) krant :rage:

1 like

Wat maakte mij ook blij: ik woon niet in Amsterdam :smiling_face_with_three_hearts: