Ik ga voor de eerste keer in een lange tijd mijn héle takenlijst van werk afvinken vandaag
Dat ik ondanks alle tegenslag best in een goede bui was vandaag, mooie zonsopgang gezien, 2 yoga sessies gedaan, gewandeld in het bos en best productief geweest met werk Ik ben ook blij met alle lieve vrienden en familie die me steunen en waar ik terecht kan
Dat ik toch weer echte vioollessen mag geven, ooo mijn vioolleerlingen zijn zo schattig en zoet. Ze maken mijn leven zoveel leuker <3 De meesten oefenen echt goed, zijn altijd enthousiast en gezellig en luisteren zo braaf, het maakt me helemaal trots.
De mooie zonsopkomst toen ik even in de tuin stond
Dit maakte me vandaag intens blij. Ben voor werk in Winterberg en heb daar heerlijk in mijn pauze in de zon met mijn biertje naar de pistes kunnen kijken en daarna weer beetje tipsy aan het werk.
Bindweefselmassage. Píjn! Maar lékker!
Ohhh vind je dat echt lekker?
Ja. Op een pijnlijke manier. It’s complicated.
Vanmiddag monchou taart eten in de zon. Echt goede vooruitzichten
Och mag ik aanschuiven. MonChou is echt mijn fave!
- Het mooie weer
- Aardbeien
- Dat we minder corona klachten hebben dan gister!
- Een kriekbiertje drinken in de laatste zonnestralen op het terras
- Dat ik weer mocht/kon werken na een week niet
Ik heb vakantie én het is stralend weer. Zo zo zo gelukkig. Vandaag de rammen lappen (), plantjes halen en de hele dag in de tuin zitten. Kan echt niet beter
IK KRIJG EEN PUPPY!!!
Ik ga door een zware, turbulente periode op meerdere gebieden, maar ik ben zo blij met dat ik mijn (veer)kracht en positiviteit voel en wel nog echt kan genieten van dingen. Mijn weekend begon niet zo fijn en wat dingen die ik had afgesproken met vrienden gingen niet door, maar we waren zo begripvol naar elkaar. De rest van het weekend heb ik lekker kunnen uitrusten, heerlijke gebruncht met familie, 's avonds gegeten met vrienden, genoten van de zon, en gisteren een hele leuke avond gehad bij Russell Howard. Ik besef me dat, ondanks alle tegenslag tot nu toe en de hectiek en drukte die nog gaan komen, ik het heel goed heb
Ik heb net een French press gekocht voor m’n koffie want al dat afval van cupjes is natuurlijk super slecht voor de natuur en afbreekbare of hervulbare cups zijn vaak best duur. Nu net m’n eerste kopje gedronken en waarom heb ik zooooo lang koffie uit cupjes gedronken?!?! Ik vind dit zo veel lekkerder en ook geen gekke crema laag erop etc.
Ik heb een heleboel thee gehad van iemand die deze smaakjes zelf niet lekker vindt.
Ik zit nog even heerlijk buiten, in korte broek, met een boek na een best saaie werkdag!