Ik zeg nog steeds wel eens eeeeh. Internet? Als iemand vraagt waar heb je dat vandaan haha
Oh en ik heb er nog een paar!
De Hooooooooi postbode Siemen van Zaai
Je hoeft niet zo te schreeuwen ik ben niet doof ofzo, van die boer in Ernst en bobbie.
En op de een of andere manier ook heel vaak 'Wie heeft er zout in de suikerpot gedaan? KLus klus klus, klus heeft dat gedaan!!
Hoe erg mijn jeugd mij nog dagelijks bezighoudt
Ja, same! En als ik âgoed beginâ lees, dan vult mijn hoofd ĂĄltijd aan met âis het halve werk, maar een goed begin is maar de helftâ, haha.
Ik bedenk dus echt hele tijd nieuwe dingen die door mijn hoofd heen gaan. Wat een topic dit, heerlak
Als ik iemand mayonaise aanbied:
Ik doe het liefst hier boodschappen, dus kan dit ook nooit niet zeggen:
I like allâŚdit als iemand vraagt wat je ergens van vindt
En dit is misschien wel de grootste rent-free-all time. Als mijn vriend en ik op vakantie zijn en we lekker gaan ontbijten met ham & eggs:
(is helaas niet het officiĂŤle filmpje, die kan ik niet vinden maar wel the next best thing)
Als ik iemand niet goed versta:
Overigens meteen duidelijk waarom ik zo angstig ben om om tv te komen, altijd bang om per ongeluk een nieuwe âinternetgekkieâ te worden
Omg omg, ik kende alleen nog het refrein en wist nog dat het supervals was, maar de rest van de act de inbelgeluiden, de âdansersâ, de âzangerâ achter de iMac, dit is precies waarom het songfestival zoân slechte naam heeft joh
In ĂŠĂŠn keer dit hele topic gelezen, heerlijk! Wel echt alles waarvan ik dacht oeh die ga ik zeggen kwam daarna voorbij haha.
Toch nog twee:
Als mijn man zegt: âik ga naar de schuurâ zeg ik allltijd: biertjes voor gratis of gewoon pleurisduur (van De Jeugd)
Hedde gij da gezeed gehad ja minde da werkelijk waar, hoe doedege da, hoe doedege da, hoe hedde gij da gedaan. Dat moet ik zoân twee keer per maand zingen.
Oh toch nog een! Als er bij de troonrede gezegd wordt: âleden van de Staten Generaalâ denk ik er altijd achteraan: âin de nieuw ingerichte ridderzaalâ. Komt door Baas Bea van Bureau Renkema.
Oh god ik bedenk me nog een heel erge⌠Ik heb heel vaak Snuitje van Henny Huisman in mijn hoofd. En omdat onze hond (pup) hele tijd kluiten wil eten noem ik âm vaak Kluitje en dan zing ik: Kluuuuuitje, waar was je nou zo lang?
En soms gaat de Snuitje-melodie ineens over in Haar nam was Laaaaura, een hele lieve meid - van Jan Smit. Echt vreselijk.
Frank Boeijen bedoel je?
Charlie BIT me, dit popt heel vaak op in mijn hoofd.
Nog een Charlie:
Hey charrrrlie, wake up you silly sleepyhead! Zo vaak gekeken dit.
Ennn als ik het woord zakje hoor moet ik altijd hieraan denken:
Ik heb ook heel vaak snuitje in mân hoofd. Zing ik ook voor mân vriend als hij thuiskomt soms en hij kent dat hele lied niet eens.
Volgens mijn vriend heb ik echt een talent om bij elk onderwerp er een random liedje bij te kunnen zingen. Vooral als het over dieren gaat:
I love cats (deze zing ik regelmatig haha)
Deze, uit een duister ver verleden toen ik actief was bij Habbotop radio
En gisteren kwam ik er, toen het over konijnen ging, achter dat dit liedje ook nog ergens in mijn hoofd verborgen zat:
Ik kan het niet op YouTube vinden dus ik hoop dat ik niet de enige ben. Elke keer als er post komt zing ik het lied van Blueâs Clues:
âDaar is de post, dat maakt mij blij. Er zit altijd iets grappigs bij. Misschien een mooie brief door mij poooooohoooostâ
En deze gebruik ik vaker dan nodig is.