Trekkuuuur, trekkur met zwaailicht
1.03
Heyy John Deere trekker, un mooi ding. Poahh, dat is mien merk.
Sinds deze twee roep ik ook altijd trekkuuuur of pohh mooie John Deere trekker.
Trekkuuuur, trekkur met zwaailicht
1.03
Heyy John Deere trekker, un mooi ding. Poahh, dat is mien merk.
Sinds deze twee roep ik ook altijd trekkuuuur of pohh mooie John Deere trekker.
This life has got me running, running from problems⊠Elke keer als ik niet met problemen wil dealen
Als ik wakker lig
Hhaha, dit topic 
Ik zeg nog heel vaak ah la Hank Moody mothafuckaaa
En ik zing echt wel meerdere malen op een dag (ja heel triest), op de melodie van baby give it up / adje voor de sfeer/ vincent van der voort iets willekeurigs wat me dan bezig houdt (âsjalalalalalalaa, max heeft zin in pils, zin in pils. maaax heeft zin in pilsâ)
En mijn vriend breng ik wel eens een (valse) serenade op de melodie van hey judie, maar dan met (een verbastering op) zijn voornaam
En Danny spreek ik ook altijd op zân Bassie en Adriaans uit.
Wisten jullie trouwens dat Danny ook de stem van Samsom is?
Haha ja deze! Dit is echt een goed geheugensteuntje, heel vaak als ik iets moet berekenen per kwartaal/maand/week dan moet ik altijd weer even nadenken hoe het zit en zing ik dit liedje.
Ohja ik moet bij Stoon Ijsland altijd aan deze gast denken
Dus vaak als ik iemand met stoney jas zie lopen oh kijk die heeft een skeurvaste jas, handig als het uit de hand loopt
Deze heb ik te vaak in mijn hoofd. Laatst op werk kwam de vraag: Pollewop welke muziek kunnen we gebruiken voor * insert zeer ernstige en droevige gebeurtenis* mijn hoofd: plinkie plinkie plong!
Wanneer ik dit liedje hoor kan ik niet anders dan meezingen. âTell me whyyyyyyyâ, ânow number five.â Chills.
- âzasâ als iemand iets met zes zegt
Dat heb ik dus als iemand âwegâ zegt, dan denk ik âwagâ
is van Prinsesje Petronella volgens mij, maar de meeste mensen kennen het verder niet geloof ik dus ik zeg het alleen bij mân zusje.
@midheavenmoon ahaha ik denk ook vaak aan âiiiiik ben pas zes, Tom ik heb je mesâ en ik heb die film verder ook nooit gezien :'D
Die flip flap song zit trouwens ook permanent in mijn hoofd
En van bassie en adriaan heb ik steeds de griekse les in mijn hoofd
Alleen onthoud ik hem steeds verkeerd (was het calinoche, calimero?), dus ik weet nog steeds niet hoe je goedemorgen en goedenacht zegt in het grieks!
Haha ik ken dit van Ja Zuster Nee Zuster! âGerrit is wag!â âWag?â âWEG!!â
Hier heb ik vroeger zo om gelachen, was het alweer vergeten 
Hahah ja precies dit 
Hierdoor moet ik opeens denken aan het provincies + hoofdstedenlied dat altijd weer intrede doet als ik iets hoor/lees/denk over een bepaalde provincie of hoofdstad
Utrecht met utrecht in het midden van het laaaaand 
Reed toevallig net een busje voorbij waar dus elektrotechniek op stond. Altijd als ik dat woord hoor of lees denk ik er automatisch STOPâŠcoooontact achteraan door dat nummer van de Jeugd van Tegenwoordig
Ohh dat kan ook, dat is dezelfde actrice natuurlijk!