Reed toevallig net een busje voorbij waar dus elektrotechniek op stond. Altijd als ik dat woord hoor of lees denk ik er automatisch STOP…coooontact achteraan door dat nummer van de Jeugd van Tegenwoordig
Ohh dat kan ook, dat is dezelfde actrice natuurlijk!
Oja dat is ook zo!
Ik zing thuis vaak dingen op deze wijs
En ja zuster nee zuster heb ik ook vaak last van ja haha
Hebbie 't al gehoord? Hendrik Haan uit Koog aan de Zaan heeft de kraan open laten staan.
En als het over stekjes gaat een stekje van de fuck fuck fuck sia
Dit begin ik ook standaard te zingen als ik mijn kind druiven geef druifie, druifie
Als ik het woord Sittard zie of hoor, gelijk “Wat denken jij?! Jij komen hier zo praten tegen mij in Sittarrrrrd, TEGEN MAIII?! Je weet niet wie ik bennnn”
Ah top, die was net weg hier
“I will look for you, I will find you and I will kill you.”
Ook zeg ik regelmatig hardop “Off with his head” geïnspireerd door the Queen of Hearts.
Oh en geen idee of iemand het kent (Noord-Hollanders die als kind vroeger vaak naar Sprookjeswonderland gingen?!) ik heb dit liedje zo vaak in mijn hoofd, ook als ik/iemand iets niet lust. (Violinde lustte namelijk enkel aardbeien met slagroom)
“Ik hou niet van pizza, pindakaas of ei, chocoladetaart is helemaal niks voor mijjjj! Ik lust niks, niks niks! Niks niks helemaal niksssss”
Maar ik ben maar een eendje
Zoveel herinneringen hier!
Heel veel van wat er in mijn hoofd leeft staat er al. Maar toch:
Deze kent waarschijnlijk niemand, maar daarom misschien juist leuk:
Dit ken ik dan weer niet maar heb wel vaak Violinde violinde eet je bordje leeg bi ba bordje leeg bi ba bordje leeg. Verder ken ik het ook niet, maar dat ene zinnetje… komt daar volgens mij ook vandaan
Jaaa dit zeg ik altijd tegen m’n moeder als ik de kat niet kan vinden. “Hij is wag.”
Als iemand het over zijn of haar opa heeft, of ik het zelf over die van mij wil dit nummer ook nog wel eens om te hoek komen kijken:
Haha ja! Dat komt echt een minuut voor het stukje dat ik noemde!
omg waar kijk ik naar ahahah dit kun je toch niet serieus nemen, geweldig
Is je vader dan ook vaak een tovenaar? Die van mij wel. Het is echt, het is heus!
Haha nee dat was voor mijn tijd en ook nooit teruggezien op Zapp Achteruit ofzo. Het volledige oeuvre van Annie M. G. zit wel goed vastgeroest.
Ook nog bij computerproblemen trouwens, naast ‘Hij doet het niet’ uit Otje:
Ik heb het ook nooit gezien, maar toch heeft het zich in mijn brein genesteld
Ooh ja otje! Daar had ik een cd van. Hij doet alleen delete, delete. Hij doet het niet… Ik heb ook nog vaak Musopia en Heppie in mijn hoofd.
wil er dan helemaal niemand mee zwemmen?!
uit costa, lekker dramatisch op het strand roepen haha