En nog eentje waar ik hulp bij nodig heb. Als iemand zegt “ik zit vast” (in het systeem op werk bijv), denk ik: met m’n hoofd. In het kattenluik.
Maar ik heb geen idee waar dat van is?? Ging het googelen voor dit topic maar kan niks vinden.
En nog eentje waar ik hulp bij nodig heb. Als iemand zegt “ik zit vast” (in het systeem op werk bijv), denk ik: met m’n hoofd. In het kattenluik.
Maar ik heb geen idee waar dat van is?? Ging het googelen voor dit topic maar kan niks vinden.

Als iets fout gaat 
Als ik foto’s van feestjes oid zie komt dit nog wel eens in me op:

Als ik de intro van Elton Johns I’m still standing hoor, komt meteen de tekst van dit liedje in mijn hoofd:
Eentje nog dan.
Deze clip van The Black Keys.
Er was een uitgebreid Hollywood script geschreven voor de clip.
Toen de regisseur aan een random figurant vroeg om een soort dans auditie te doen( met de bedoeling om dat later als mini onderdeel in de clip te voegen) was de band zo lyrisch over die beelden, dat de hele clip uiteindelijk bestaat uit die ene dansende figurant.
Opgenomen in die ene “auditie” take, zonder verlichting en niet eens op de al reeds gebouwde set, maar gewoon letterlijk in de gang.
Ik denk er zo vaak aan terug omdat het ronduit briljant en super random is.
Deze komt minstens 1x per dag voorbij. En als het even niet in mijn hoofd zit, komt m’n vriend er wel mee 
Ik lees dit topic vol verbazing
hoe kunnen jullie je concentreren op iets als er continu allemaal memes en liedjes voorbij vliegen??
Deze parel… @Mhysa snapt me
Maar ook die aflevering waar ze het hebben over mijn salamibeen, jouw salamibeen… of Kas zijn kots?! Die zin hahahaha
Spongebob’s “ik ben lelijk en ik ben trots”
Ennnnn ofc deze vanaf 0.28
Hahaha ja deze zit ook heel vaak in m’n hoofd
Moet je nagaan hoe slim ik zou kunnen zijn als al deze onzin niet in mijn hoofd zou zitten.
Ik heb geen idee, ik kan niet zomaar iets noemen eigenlijk? Ik ken wel veel memes en kan veel meepraten, maar ik heb dat niet de hele dag door in mijn hoofd ofzo?
Is dit Eminem?
ik twijfel haha. In ieder geval bedenk ik me hierdoor nog iets.
Als ik iets hoor of lees in de trant van “wil de echte… opstaan”.

Heel logisch voor veel mensen denk ik, niet echt origineel. Bij mij worden dit soort dingen altijd wel getriggerd door iets wat ik hoor of zie, niet helemaal random dus. Mijn man heeft dat wel altijd heel random, en hij doet het ook hardop. Begrijp daar soms ook echt niks van haha.
Heerlijk topic!
Edit: huh verkeerde afbeelding gekozen bij Google 
Marika is natuurlijk slim shady, ff geen zin om aan te passen hoor
Shady’s back 

Tell a friend
Tiktok van Kesha komt echt te vaak random op in m’n hoofd, echt waarom
Ik ben Sap, een aardwortel jawel.
Ik ben Kloontje het Reuzenkind en ik ga nu zingen!
Lingo voor Limburgers (vanaf 2:09), altijd als iemand Maastricht zegt of ik het ergens lees, hoor ik deze man het spellen in mijn hoofd: M-S-T-R-Zachte G
Zo, dus jij wil tienduizend lenen? Mag niet!
Aandacht! Vooral ‘ja we kijken wel ff hoe het loopt’.
Iedereen is van de wereld en de wereld is van Nederland
Ja zometeen
What the fuck did you just fucking say about me, you little bitch…
Pink fluffy unicorns dancing on rainbows
Ik snap soms echt niet hoe ik nog ruimte heb voor andere dingen met alle filmpjes, liedjes en zinnetjes die constant in mijn hoofd zitten 
Het verhaal van de mensen in dit filmpje is ook echt bizar: het jongetje van ‘Bel de wouten!’ zit in de gevangenis vanwege de moord op een drugscrimineel, de man van ‘Hij klapte er bezijes op’ is doodgeschoten door zijn oom, en het verhaal gaat dat de agent is ontslagen vanwege drugshandel… maar over dat laatste kon ik geen bronnen vinden.
Bron: https://www.ed.nl/eindhoven/hij-klapt-er-van-bezijes-op-keihard-het-bijzondere-verhaal-achter-de-youtube-klassieker-over-gladheid-in-eindhoven~aa2adc79/