Wat woont er rent-free in je hoofd?

Shady’s back :sunglasses::sunglasses:

1 like

Tell a friend

3 likes

Tiktok van Kesha komt echt te vaak random op in m’n hoofd, echt waarom

7 likes

Ik ben Sap, een aardwortel jawel.

Ik ben Kloontje het Reuzenkind en ik ga nu zingen!

Lingo voor Limburgers (vanaf 2:09), altijd als iemand Maastricht zegt of ik het ergens lees, hoor ik deze man het spellen in mijn hoofd: M-S-T-R-Zachte G

Zo, dus jij wil tienduizend lenen? Mag niet!

Aandacht! Vooral ‘ja we kijken wel ff hoe het loopt’.

Iedereen is van de wereld en de wereld is van Nederland

Ja zometeen

What the fuck did you just fucking say about me, you little bitch…

Pink fluffy unicorns dancing on rainbows

Ik snap soms echt niet hoe ik nog ruimte heb voor andere dingen met alle filmpjes, liedjes en zinnetjes die constant in mijn hoofd zitten :sweat_smile:

13 likes

Het verhaal van de mensen in dit filmpje is ook echt bizar: het jongetje van ‘Bel de wouten!’ zit in de gevangenis vanwege de moord op een drugscrimineel, de man van ‘Hij klapte er bezijes op’ is doodgeschoten door zijn oom, en het verhaal gaat dat de agent is ontslagen vanwege drugshandel… maar over dat laatste kon ik geen bronnen vinden.
Bron: https://www.ed.nl/eindhoven/hij-klapt-er-van-bezijes-op-keihard-het-bijzondere-verhaal-achter-de-youtube-klassieker-over-gladheid-in-eindhoven~aa2adc79/

1 like

Jaaa klopt! Dit verhaal komt idd ook elk jaar op t AD weer terug. Wel gek om ze dan als kleine jonkjes te zien

2 likes

En als ik op een saai feestje ben (long time ago) deze quote van Georgina Sparks

afbeelding

6 likes

Oooh ja Sap de aardwortel heb ik ook regelmatig in mijn hoofd!

2 likes

Oh en deze klassiekers natuurlijk ook nog:

Ik heb een schijthekel aan zeeleeuwen, kutbeesten!

12 likes

Een vriendin van mij heeft fikse krullen en heeft 1x fiks zitten ranten over vrouwen met steil haar die dan de curly girl methode gaan doen. Nu heb ik ook steil haar en ELKE keer als er maar iets van slag in mijn haar zit denk ik ‘tijd voor de CG methode!’ Thanks F.

1 like

Hahaha wauw ja. “Spaart u ook zegeltjes… Bonuskaart of Airmiles?”.

Als er bij de kassa zegeltjes worden aangeboden moet ik er vrijwel altijd aan denken.

8 likes

Hahaha ja die ook inderdaad

3 likes

bij het horen van het woord plausibel:

32 likes
2 likes

Als ik voor mezelf spreek; ik heb dit soort dingen ook niet de hele dag in mijn hoofd (gelukkig!) Maar als ik aan iemand vraag wat wil je drinken en diegene zegt water, dan roep ik gelijk wil je me vergiftigeeen?
Ik denk dat het voor de meesten een beetje zo is. Dat veel dingen die hier genoemd worden gewoon vaak als standaard reactie komen, gekke herinneringen zijn, of soms wel de hele dag door elke x weer opkomen

1 like

Ik kan mijn eigen telefoonnummer trouwens met geen mogelijkheid onthouden, maar
01189998819991197253 rolt er zo uit.

Dat komt hierdoor:

6 likes

Dit schiet ook standaard door mijn hoofd als ik Jeroen Kijk in de Vegte op de radio hoor:

1 like

Ik moet ook altijd weer aan dit fragment denken als iemand het heeft over witlof.

2 likes

Ja dat klopt!

2 likes

Ooooh ik ben nog niemand tegengekomen die dit filmpje ook kende :rofl: Liesbeeeeeeethh

2 likes