Wat woont er rent-free in je hoofd?

Als ik de naam Marco hoor denk ik altijd automatisch ‘Marco, doe nou niet!’

2 likes

Die blijft leuk idd :joy:

4 likes

Altijd als iemand van mijn vriendengroep ‘snacks’ zegt. “Wil iemand snacks??”

SNAAAACKKSSS

16 likes

Bacon is good for me

15 likes
5 likes

Ik hoor vaak Willy Wartaal’s stem in mn hoofd

Kijk ze kijken
Alle dikzakken willen op me lijken

14 likes

Ik heb dat regelmatig met deze zin van DJVT:

Vaak komen ze in groepen, te dom om te poepen.

Als ik groepjes mensen kansloos gedrag zie vertonen.

4 likes

Cola light cola light is zo lekker net als sprite. Seven up or seven doen the cocoa cola truck is back in town. Cola uit de fles of cola uit een blikje. Bij de eerste slik voel je meteen een prikje…

Echt elke keer als iemand de woorden ‘cola light’ zegt, al tien jaar lang ofzo.

8 likes

De jeugd is wel echt een goeie voor dit topic, ik had heel vaak de zin ‘je wast je handen al tijdens het plassen’ als ik thuis kwam van boodschappen doen ofzo en dus m’n handen moest wassen ivm corona maar ook direct naar de wc moest. Dus dan zat ik al plassend m’n handen te wassen bij het wasbakje van de wc.

11 likes

Ik heb het altijd als het over de schuur gaat, dan zing ik: (watskeburt in de schuur…) biertjes voor gratis of gewoon pleurisduur

4 likes
4 likes

Ik heb dit heel vaak in m’n hoofd, zeker als ik iets geweldig vind en dan krijg ik ook de neiging om dat zo te schreeuwen

3 likes

Dit refrein als ik ga schoonmaken;
“We maken schoon, schoon, als nooit tevoren. Schoon dat alles blinkt in de zon.
We maken schoon, schoon, laat iedereen het horen. Dat het echt niet schoner kon”

Terwijl ik Ernst en Bobbie echt vreselijk vind, ik weet ook niet waarom dit liedje zo is blijven hangen :woman_shrugging:t3:

7 likes

Hahaha dat heb ik met deze 2 hahaha

6 likes

Ik heb het met we maken paaaaannneeeekoek met appel of met stroop het is hier allemaal te koop.
En dieet (op dieet, op een vermageringsdieet en in een paar dagen tijd ben je centimeters kwijt).

Sowieso spelen Ernst en Bobbie nog een grote rol in mijn leven. Want als iemand zegt: dankzij mijn jarenlange ervaring, roep ik al meteen: EN INTENSIEF SPEURWERK!

11 likes

Hahahaha zo grappig dat meer mensen dit hebben met ernst en Bobbie liedjes.
Mijn broertje keek dat vroeger en ik keek dan wel mee.

En heel vaak als ik eieren ga bakken dan zing ik natuurlijk:
Een ei
Een eitje hoort erbij
Uit een ei word je geboren
Met je neus van voren
Een eiiii
:egg::egg::egg:

Sommige dingen zijn nou eenmaal verankerd in je brein :joy:

6 likes

Bassie en Adriaan…

Even aan de binnenkant van mijn ogen bekijken
Drommels, drommels en nog eens drommels
Frikandel, zak friet…

Maar ook liedjes als Rustig en 4 seizoenen in het jaar.

4 likes

Ik heb als ik oversteek altijd in mijn hoofd: kijk links, kijk rechts, kijk nog een keer als je oversteken moet. Kijk links, kijk rechts, kijk nog een keer, want dan doe je het pas goed :cry:

2 likes

Visje visje in het water
Visje visje in een kom
Visje visje kan niet keren, visje visje draai eens om.

-heel hysterisch-
Visje heeft zich omgekeerd omgekeerd omgekeerd
Visje heeft zich omgekeerd, dat heeft ie van jou geleerd.

Dit zingt mijn zusje elke keer voor mijn dochter, met zo’n juffen-zing-stemmetje

4 likes

Ik vond ernst en bobbie dus echt niks. Maar was een keer aan het winkelen en toen waren ze aan t optreden. Ze zongen een lied over dat ze een konijn wilden zijn, en 15 jaar later zit dat nog steeds in mijn hoofd😭

5 likes