Wat woont er rent-free in je hoofd?

Miiiiijn konijn, miiiiijn konijn wat is dat ontzettend fijn. Mijn konijn, miiiiijn konijn ik zou zelf wel konijn willen zijn :rabbit: never forget

17 likes

ohh speaking of oversteken, ik moet altijd aan deze denken:

3 likes

Dit filmpje. Het is een soort obsessie ofzo

1 like

Mijn vriend was mij laatst aan t knuffelen, want ik had het koud en toen zei die: rub eub rub woess woess. Sloeg nergens op maar toen vertelde ik over Wizzy & woppy. Dat ik daar aan moest denken. We schelen 8 jr en hij kon het niet. Nu krijg ik die intro niet meer uit mn kop. KAZZZZAAA KAZAAA.

6 likes

Dat was echt de meest demonische kinderserie ooit. Ik weet niet wie dit geschreven heeft, maar diegenen zat echt keihard aan de crack. Kan niet anders.

23 likes

Wat dacht je van de Ark van Stekeltje :weary:

29 likes

En deze guy was ook fucked up.

9 likes

Dacht echt dat ik de enige was die dit dus doodeng vond :scream: in mijn beleving waren die dieren ook helemaal niet leuk tegen elkaar.

1 like

Je bent verre van de enige. Er is zelfs een satirische documentaire over gemaakt.

5 likes

:clown_face:

2 likes

Late reactie, maar heb dat dus ook met de Pirates versie

Oh en

10 likes

I love Jenna Maroney (en 30 rock, sowieso).

3 likes

:sob:

Elke keer als ik liedjes aan het zingen ben kom ik hier op uit. Ik zing dan uit mijn hoofd en als ik dan de tekst niet meer weet ga ik met de volgende verder en dat is zo vaak dit nummer. Het is geen eens een leuk lied

6 likes

Nog korter mand!

3 likes

Zas

https://vm.tiktok.com/ZML42aeDW/

2 likes

I really like corn :expressionless:

3 likes

ik vind dit zooo catchy. Is dat van een volledig lied?

dit is ter contekst

5 likes

Sinds een paar dagen terug :rofl:

2 likes

Eric van Sex Education :smiling_face_with_three_hearts:

3 likes