Love all dit
Als ik ergens enthousiast over ben moet ik altijd echt op mijn lip bijten om dit niet te zeggen.
Love all dit
Als ik ergens enthousiast over ben moet ik altijd echt op mijn lip bijten om dit niet te zeggen.
En dan vooral t chiewpauwpauw stukje
Bij mij:
(Er zit nog wel wat bloed bij) maar het meeste is cacao
Haha heeel veel is zo herkenbaar
'n lieveān hond (new kids)
nou, nee
broodje sate, komt da op de tv?
'n diadeem? Daar is een hele STELLAAAAGGE
die man die blijft lachen na een operatie: Man bijt hond - man kan niet stoppen met lachen na heup operatie - YouTube en dan vooral die vrouw
āalles en vooral als de shows met de mannen zijn > heheheheā
dit floppy spel vroeger op de computer (the animal game)
Omg ik ken dat spel nog wel! Weet alleen niet meer hoe het ging
Specifiek met betrekking tot dit forum maar de uitspraak āHet is gebeurdā en moet dan altijd weer even gniffelen
Hela hola KinderCola
āIk wil kaas, ik ben ook een klantā
Bijna dagelijks, wanneer mijn kind op mijn broodje met kaas zit te azen.
Ik deed die grijns net nog . Wordt vaak vervolgd met āOh neeeā¦ā
Ik heb ook al zo lang als ik me kan herinneren
nul negenhonderd dertien dertien!
in mijn hoofd in een irritant wijsje, overduidelijk uit een of ander reclamespotje. Net even gegoogled en blijkbaar is/was dat een informatienummer van de telefoongids (waarschijnlijk dus afkomstig uit het jaar nul)
Er was ook iets met zes zes zes, wat ze dan uitspraken als een hijgerige seks seks seks.
Op de een of andere manier neurie ik altijd on the road to Mandalay van Robbie Williams als ik bezig ben in huis met dingen
Jaaa maar dat is ook echt zoān melodie die in je hoofd blijft zitten terwijl het helemaal niet zoān opvallend/bekend nummer is.
Ik heb echt altijd het idee gehad dat dat āpadam pa pa dam pam pam pamā gedeelte uit een ander liedje komt want zelf toen ik het de eerste keer hoorde klonk het zo bekend. Maar ik heb nooit kunnen achterhalen wat dat nou is, het is geen sample oid voor zover ik kan vinden.
Ja! Het is ook uiteraard dat pampampam stukje dat ik neurie hahaha. Het gaat idd zo ontzettend in je hoofd zitten, net of het een soort hypno frequency is echt heel vreemd eigenlijk idd!