Wat is dit en waarom doet ze niet aan outfit wissels en wat is er met haar lach. Het is net alsof ik the office kijk.
https://youtube.com/shorts/WMeQKfIGr14?si=xezj6M9wAPkwGeNP
Ik kan echt om 2 uur 's nachts wakker worden en het eerste wat er dan in mij op komt is: his name is Grimm and he lives on Svalbard an island close to the North Pole
Haha ja die werd een paar weken geleden hier gepost en heb hem sindsdien meerdere keren gezien
Ik was/ben helemaal boos en verdrietig door de verkiezingen maar na deze 10x gezien te hebben moest ik toch weer even lachen
Hahaha, heerlijk!
‘Er zijn 104 dagen zomervakantie voor de school weer gaat beginnen…’ en dan nog tig titelsongs van kinderseries (maar mijn volwassen mensen auto kenteken onthouden lukt dan weer niet )
Drie twee één, daar is de drieling weer, met de heks, ze maken veel plezier.
En daarna gaat het in m’n hoofd altijd over op Jim button.
Maar het grootste probleem waar we nu dus mee zitten is dat we iets moeten verzinnen: BIJVOORBEELD: Bouw een raktet, een mummie verslaan, de eiffeltoren op.
Elke keer weer verbaasd dat dit is ingezongen door de zanger van Di-rect
Haha echt het leukste feitje!
Moet zeggen, tis ook een pittig nummer om te zingen dus snap wel dat ze daar geen stemacteur voor gevraagd hebben.
Nav poll in ander topic.
Joes Kloppenburg hij ging uit in onze hoofdstad …
komt regelmatig in mijn hoofd voorbij op heeel willekeurige momenten
Amsterdam vrijdagavond dat belooft wat!
Ik heb dat ook met: dit is het land van kroketten frikandellen, die je tot aan de Spaanse kust kunt bestellen