Wat woont er rent-free in je hoofd?

Net als deze!

4 likes

Haha deze kende ik niet

Dit vogeltje (dat uiteraard alleen in Australiƫ woont), de Petroica rodinogaster:

:pleading_face: :pleading_face: :pleading_face:

53 likes

Mijn kat sprong meteen op toen het piepen begon :joy_cat:

Maar omg wat cute :heart_eyes: :pleading_face:

2 likes

Oooh ja die zit in mijn allerfavorietste docu ooit Super Cute Animals (TV Movie 2015) - IMDb ideaal om te zien wanneer je je wat ziek/brak/verdrietig voelt, instant gelukgevoel.

6 likes

OMFG! CUTE! Is zeker een mannetje en het vrouwtje ziet er saai uit?

1 like

Het vrouwtje is uiteraard een stuk minder flamboyant, haha:

2 likes

Ik vind het vrouwtje er vooral veel wijzer uitzien

3 likes

Sinds 2001 heb ik deze tekst in mijn hoofd:

Ik heb het koud, het is hier donker
M’n oogjes knijp ik dicht
We zijn echt supervroeg vertrokken
Nog voor het ochtendlicht
Waar gaan we heen, ik wil het weten
Maar ik zie niks en hou me klein
Ik wacht op morgen, op een nieuwe dag
Op een nije dei

En naast deze wekelijks nog in mijn hoofd te hebben, kan ik ook niet meer zonder Ciske de Rat. Ooit een majorette voorstelling opgedaan en is erna nooit meer uit mijn hoofd gegaan :sweat_smile:

6 likes

Ik lig helemaal in een deuk.

En wil graag beeldmateriaal van die majorette voorstelling.

4 likes

Ik zou graag ook het beeldmateriaal willen haha. Dus mocht iemand zich herken in dit verhaal en het op beeld hebben, let me know haha :joy:

Ciske de Rat zing ik nog wel vaak ik mijn hoofd als ik afleiding zoek. Laatste keer was tijdens de begrafenis van de oma van mijn toenmalige vriend. Mijn opa was toen ook echt de dag ervoor gestorven. Dus ik zat helemaal in mijn emotie, maar kende die oma amper. Dus toen heb ik ā€œKrijg toch allemaal de klere, val voor mijn part allemaal doodā€ in mijn hoofd gezongen zodat ik niet hoefde te huilen. Werkte wel haha :sweat_smile:

1 like

https://www.instagram.com/p/C2r0ev2oFSo/

Die muziek, ook??? (Dit is echt een moment waarop ik het jammer vind dat je maar drie interpunctietekens per keer mag gebruiken op het forum)

1 like

Het nummer van Omo (ā€˜Spelen en leren, voor een kind is het fijn… etc etc). Er zijn weken geweest dat mijn vriend en ik elkaar bleven aansteken met dit liedje, nu is er bij ons een ban op dit nummer.

Vooral dat einde: OOOMOOOO wast door en door SCHOOOOOOON. Omo was door en door… schoon. NIET DUUR.

11 likes

Wow echt een memory unlocked momentje hierdoor haha! Jaren niet aan gedacht maar kan ā€˜m nog helemaal meezingen :sweat_smile:

1 like

Vuil worden iisss heel gewooohooonn :musical_note:
Ik ken hem ook helemaal :sob:

1 like

Wij moesten op de basisschool een enorm white savior anthem zingen over de milleniumdoelen, en ik ken het hele lied nog steeds uit mn hoofd.

Maar als ik de lyrics Google vind ik niks, dus ik weet niet of wij de enige school waren die dat zongen. We zongen het ook allemaal met Gooische R’tjes en van die plechtig gevouwen handen :tired_face:

3 likes

Het enige wat ik vind is een reportage van RTV, maar is volgens mij te nieuw (aan de kleding te zien)

deze post van @Knofje woont echt al 5+ jaar rent free in mijn hoofd. ik denk er regelmatig aan

8 likes

Verdorie, blijk ik heel dat liedje nog te kennen ook 🫠

2 likes

HUH, heb ik een kind?? is dit MIJN KIND??? sjakie de wit???

11 likes