Wat woont er rent-free in je hoofd?

Het land waar Air max nooit uit de mode raken

8 likes

Is wel waar tho ahhaha love al die oude nummers

5 likes

En je mag zelluf in gaan vullen hoe vet dattissss

3 likes

Sta stamppot te maken en heb acuut delen van dat wanstaltige John Ewbank Koningslied in mijn hoofd. Maar in willekeurige volgorde, waardoor het al helemaal nergens op slaat.

Wakker stamppot eten
Drie vingers in de lucht
W van Willem.

Mijn geestelijke toestand rent met sprongen achteruit.

5 likes

Wil je dit voor ons zingen???

3 likes

Heeeeel lang geleden heb ik een keer de film “I love you to death” gezien. Ik kan me niet eens herinneren of ik hem helemaal heb afgekeken of dat ik er langs kwam terwijl hij op tv was, ik vond hem in ieder geval niet zo leuk.

Daarin speelden William Hurt en Keanu Reeves een bijrol als twee vage stoners en biljarten ze. En aan precies dit stukje van een paar seconden, waar ze allebei tegelijk een biljartbal nakijken, moet ik heel vaak denken.
Er is ook precies een gifje van dus misschien ben ik niet de enige :sweat_smile:

4 likes

Madonna die “ik ben droevig” zegt in haar nummer Sorry

En dat filmpje N-U-T-E-L-L-A peaaanut buttaaa

En naast de gabagool intro van the sopranos heb ik ook heel vaak de verontwaardigde “ohhh” van Tony in m’n hoofd

5 likes

Grenade but make it vrolijk

3 likes

Just a hap-py, happy guy, just a happy happy happy guy

6 likes

Net als deze!

4 likes

Haha deze kende ik niet

Dit vogeltje (dat uiteraard alleen in Australië woont), de Petroica rodinogaster:

:pleading_face: :pleading_face: :pleading_face:

53 likes

Mijn kat sprong meteen op toen het piepen begon :joy_cat:

Maar omg wat cute :heart_eyes: :pleading_face:

2 likes

Oooh ja die zit in mijn allerfavorietste docu ooit Super Cute Animals (TV Movie 2015) - IMDb ideaal om te zien wanneer je je wat ziek/brak/verdrietig voelt, instant gelukgevoel.

6 likes

OMFG! CUTE! Is zeker een mannetje en het vrouwtje ziet er saai uit?

1 like

Het vrouwtje is uiteraard een stuk minder flamboyant, haha:

2 likes

Ik vind het vrouwtje er vooral veel wijzer uitzien

3 likes

Sinds 2001 heb ik deze tekst in mijn hoofd:

Ik heb het koud, het is hier donker
M’n oogjes knijp ik dicht
We zijn echt supervroeg vertrokken
Nog voor het ochtendlicht
Waar gaan we heen, ik wil het weten
Maar ik zie niks en hou me klein
Ik wacht op morgen, op een nieuwe dag
Op een nije dei

En naast deze wekelijks nog in mijn hoofd te hebben, kan ik ook niet meer zonder Ciske de Rat. Ooit een majorette voorstelling opgedaan en is erna nooit meer uit mijn hoofd gegaan :sweat_smile:

6 likes

Ik lig helemaal in een deuk.

En wil graag beeldmateriaal van die majorette voorstelling.

4 likes

Ik zou graag ook het beeldmateriaal willen haha. Dus mocht iemand zich herken in dit verhaal en het op beeld hebben, let me know haha :joy:

Ciske de Rat zing ik nog wel vaak ik mijn hoofd als ik afleiding zoek. Laatste keer was tijdens de begrafenis van de oma van mijn toenmalige vriend. Mijn opa was toen ook echt de dag ervoor gestorven. Dus ik zat helemaal in mijn emotie, maar kende die oma amper. Dus toen heb ik “Krijg toch allemaal de klere, val voor mijn part allemaal dood” in mijn hoofd gezongen zodat ik niet hoefde te huilen. Werkte wel haha :sweat_smile:

1 like