Net als deze!
Haha deze kende ik niet
Mijn kat sprong meteen op toen het piepen begon
Maar omg wat cute
Oooh ja die zit in mijn allerfavorietste docu ooit Super Cute Animals (TV Movie 2015) - IMDb ideaal om te zien wanneer je je wat ziek/brak/verdrietig voelt, instant gelukgevoel.
OMFG! CUTE! Is zeker een mannetje en het vrouwtje ziet er saai uit?
Het vrouwtje is uiteraard een stuk minder flamboyant, haha:
Ik vind het vrouwtje er vooral veel wijzer uitzien
Sinds 2001 heb ik deze tekst in mijn hoofd:
En naast deze wekelijks nog in mijn hoofd te hebben, kan ik ook niet meer zonder Ciske de Rat. Ooit een majorette voorstelling opgedaan en is erna nooit meer uit mijn hoofd gegaan
Ik lig helemaal in een deuk.
En wil graag beeldmateriaal van die majorette voorstelling.
Ik zou graag ook het beeldmateriaal willen haha. Dus mocht iemand zich herken in dit verhaal en het op beeld hebben, let me know haha
Ciske de Rat zing ik nog wel vaak ik mijn hoofd als ik afleiding zoek. Laatste keer was tijdens de begrafenis van de oma van mijn toenmalige vriend. Mijn opa was toen ook echt de dag ervoor gestorven. Dus ik zat helemaal in mijn emotie, maar kende die oma amper. Dus toen heb ik āKrijg toch allemaal de klere, val voor mijn part allemaal doodā in mijn hoofd gezongen zodat ik niet hoefde te huilen. Werkte wel haha
https://www.instagram.com/p/C2r0ev2oFSo/
Die muziek, ook??? (Dit is echt een moment waarop ik het jammer vind dat je maar drie interpunctietekens per keer mag gebruiken op het forum)
Het nummer van Omo (āSpelen en leren, voor een kind is het fijn⦠etc etc). Er zijn weken geweest dat mijn vriend en ik elkaar bleven aansteken met dit liedje, nu is er bij ons een ban op dit nummer.
Vooral dat einde: OOOMOOOO wast door en door SCHOOOOOOON. Omo was door en door⦠schoon. NIET DUUR.
Wow echt een memory unlocked momentje hierdoor haha! Jaren niet aan gedacht maar kan ām nog helemaal meezingen
Vuil worden iisss heel gewooohooonn
Ik ken hem ook helemaal
Wij moesten op de basisschool een enorm white savior anthem zingen over de milleniumdoelen, en ik ken het hele lied nog steeds uit mn hoofd.
Maar als ik de lyrics Google vind ik niks, dus ik weet niet of wij de enige school waren die dat zongen. We zongen het ook allemaal met Gooische Rātjes en van die plechtig gevouwen handen
Het enige wat ik vind is een reportage van RTV, maar is volgens mij te nieuw (aan de kleding te zien)
deze post van @Knofje woont echt al 5+ jaar rent free in mijn hoofd. ik denk er regelmatig aan
Verdorie, blijk ik heel dat liedje nog te kennen ook š«
HUH, heb ik een kind?? is dit MIJN KIND??? sjakie de wit???