Wat zijn jouw geheime cringy gewoontes?

Ik besefte me laatst dat er best veel dingen zijn die ik doe, die ik geheim hou voor mijn vriend, mijn familie of mijn vrienden, puur om het feit dat het cringy is of omdat ik er iig een soort van schaamte voor voel haha.

  • Zo hou ik mijn hele Hatari obsessie voor het grootste gedeelte geheim voor mijn familie, maar ja dat lijkt me logisch. Mijn moeder zegt ook continu dat ze het maar een ’ stelletje klootzakken vindt’ dus ja hahaha :joy:
  • Zo bedenk ik soms mijn eigen choreografie/dansjes als een vorm van beweging die ik dan in het ‘geheim’ op mijn zolder uitvoer, of als er niemand om me heen is omdat ik me echt kapot schaam als iemand me ooit zou zien :joy: Sowieso heb ik de motoriek van een stuk spons dus lijkt me voor niemand een fijne ervaring haha.
  • Ik vind het heerlijk om soms van die ’ foute’ youtube edits te kijken van series/films whatever. Als iets goed ge-edit is kijk ik een video soms ook meerdere keren :see_no_evil:. En ik heb mezelf ook regelmatig schuldig gemaakt aan het maken van zulk soort shit in het verleden :joy:

Dit was zelfs in zoverre een geheim dat ik het bijna mijn strot niet uit kreeg toen ik het aan mijn vriend wou vertellen :joy:

Wow, ik cringe ook echt als ik dit teruglees haha. Maar goed, wat zijn jullie geheime cringy dingen? haha.

14 likes

Aan m’n eigen scheten ruiken

25 likes

Knappe celebs ga ik standaard googlen met naam + ‘plastic surgery’ en ben teleurgesteld als ze van nature beeldschoon blijken :sweat_smile: en des te meer smullen als ze enorm veel hebben laten doen.

15 likes

Doen alsof ik een kookprogramma presenteer als ik aan het koken of bakken ben

18 likes

Doen alsof ik een vlog maak (zo’n saaie waarin niks gebeurt) als ik voicenotes maak op Whatsapp voor vriendinnen over mijn dag

1 like

Alle dieren groeten alsof ik ze ken. Beetje als een joviale buurman zo met zo vingertje omhoog “heeeeu” roepen.
Vanaf de fiets ook.

75 likes

Haha, dat doe ik ook. En zwaaien erbij. Ik deed dat laatst toen ik met een vriendin aan het wandelen was en toen vroeg ze heel verbaasd: ‘wie zei je nu gedag, dat paard??’
Yep…

23 likes

dit doe ik ook. wilde dit posten hahaha

2 likes

Dit doe ik ook! Doe dan alsof ik geïnterviewd word door een heel belangrijke journalist en ergens heel succesvol in ben geworden. Ga dan vertellen wat mijn weg naar succes is geweest???! :joy:

In realiteit weinig succes maar ja LAW OF ATTRACTION

24 likes

Dit doe ik ook! Inclusief inderdaad dat ik dacht dat het wel zou stoppen als ik ‘later groot’ was. Maar ik doe het nog altijd. Ik merk ook vaak dat de serie die ik op dat moment aan het kijken ben invloed heeft op de verhalen in mijn hoofd haha.

En verder heb ik af en toe een redelijk aparte manier van ‘studeren’ als ik me verveel of niet kan slapen. Ik doe een medische studie en ik hou van voetbal. Dit combineer ik door in mijn hoofd een voetballer te nemen en die een bepaalde aandoening te geven. En dat ga ik me helemaal inbeelden dat ik in een ziekenhuis werk en hij daar dan komt. En dan ga ik het onderzoeken en oplossen. Dit deed ik overigens ook al voordat ik een medische studie deed omdat ik het interessant vond. Tegenwoordig zijn mijn medische aannames wel een stuk beter dan wat ik vroeger allemaal bedacht.

42 likes

Ja of doen alsof ik in een muziekvideo speel als ik muziek luister onderweg. Heel melancholisch uit het treinraampje kijken alsof ik net permanent afscheid heb moeten nemen van mijn geliefde.

35 likes

Hahaha nou we zijn in elk geval niet alleen! Het lijkt me ook echt leuk om arts bij een voetbalteam te zijn eigenlijk (want altijd knappe mannen behandelen), maar denk niet dat het m ooit gaat worden.

1 like

Met schuifspeldjes in mijn oor krabben. Ja dat vind ik fijn. Ja ik weet dat ik daarmee moet opletten.

5 likes

Ik maak soms voor een vriendin boodschappen shoplogs. Pak melk filmen. Pauzeren. Pak macaroni ernaast zetten en dan weer filmen. Zij doet dat soms ook en dan zeggen we tegen elkaar dat we ge-edit hebben. Niemand weet dit verder.
En met diezelfde vriendin fantaseren we wel eens hoe het zou gaan als wij samen vermist raken en dat onze ouders dan geïnterviewd worden voor opsporing verzocht. Compleet gestoord en ook dit weet niemand verder. Zij heeft een vriend maar kan het niet aan dit aan hem te vertellen :joy:

28 likes

Hahaha geweldig stukje dit!

7 likes

Ik maak best vaak neppe YouTube video’s waarin ik dan voor m’n telefooncamera een heel zielig (meestal nep) verhaal ga vertellen ‘na veel vragen heb ik besloten om één keer mijn verhaal te vertellen in deze video…’ en dan daarna bekijk ik hem 1 of 2 keer en voel ik me super ongemakkelijk en dan verwijder ik het

Ik heb weleens momenten dat ik mijn spieren overal in m’n lichaam wil aanspannen en dan met mijn armen keihard alle kanten op beweeg, dus dan ga ik naar de wc of een leeg kamertje oid en dan ga ik even 5 seconden lekker m’n gang. Heerlijk. M’n vriend stond ooit eens in de gang toen ik het niet doorhad en zag dus dat hele spektakel gebeuren, ik schaamde me echt kapot toen ik me omdraaide en hem zag staan haha

66 likes

Outfits samenstellen en dan hardop praten alsof ik een stylist ben.

3 likes

Soms doe ik ook alsof ik mee doe aan the voice of idols ofzo terwijl ik zing. Ik zeg dan ook wat ik ga zingen net zoals op tv en dat is uiteraard inclusief commentaar van de ‘jury’ die niet bestaat :joy:

Ohhh en ook oefen ik weleens mijn ‘imitaties’ als ik alleen thuis ben. Soms neem ik het ook op met de bedoeling om het ooit eens ergens te posten ofzo, maar achteraf zit ik het altijd zo beschaamd terug te kijken dat dat er nooit van komt :joy:

3 likes

Doen alsof ik een makeup tutorial op neem wanneer ik mij op maak.

8 likes

Playbacken voor de spiegel en me dan inbeelden dat ik ergens optreed en dat iedereen naar me komt kijken en niemand wist dat ik zo talentvol was :no_mouth:

4 likes