Wat zijn jouw geheime cringy gewoontes?

Wanneer ik muziek luister in de trein bedenk ik altijd hele choreografieën en ben ik echt een dans-superster ook gewoon, want dan dans ik echt op beyonce niveau. Verder is mijn hele muzieksmaak ook cringy en geheim. Laatst vroeg mijn broer van hey wat luister je en het was rich girl van Gwen Stefani, dus ik: haha ja lekkere throwback, maar het is natuurlijk geen throwback als je dat altijd luistert hahaha

9 likes

in groep situaties bedenk ik altijd met wie ik me zou voortplanten in het geval we door een nucleaire ramp de enige overlevenden op aarde zijn.

36 likes

ik kijk echt regelmatig exact zoals mijn avatar op random momenten
voelt fijn aan mijn mondspieren ofzo idk

17 likes

Dat doe ik ook! Zit dan ook uit denken wie met wir moet en dan welke kinderen weer met elkaar om het bloed goed te houden.

Thuis doe ik vaak een random dansje. Heel overdreven dansen alsof je optreed of paar keer met mn billen schuddrn. Paar keer betrapt. Voelde me laatst iets te gemakkelijk op kantoor en wilde het ook inzetten, gelukkig werd ik net gestoord door iemand.

3 likes

Ik heb in mijn hoofd hele gesprekken over vanalles, voor nu nog niet hardop in het openbaar (dat komt ongetwijfeld nog), maar mijn gezicht is vrij geanimeerd en die doet wel mee met de gesprekken.

8 likes

Was jij dat niet ook die hier toen een keer een voiceclip postte van een James Blunt imitatie?
Ik probeerde laatst aan iemand te vertellen hoe grappig dat was (we hadden het over James Blunt, ik weet ook niet meer waarom haha) maar het lukte me gewoon niet omdat ik alleen al bij de herinnering zó hard moest lachen :joy:

5 likes

Hahahaha ja dat was ik! :see_no_evil::joy:

3 likes

Ik zet regelmatig videoclips op mijn chromecast met een hele ingewikkelde of rare choreografie, zet de muziek keihard aan en ga de choreografie na doen. Dit gebeurt echt best wel vaak en heb het ook een keertje dronken op een huisfeestje gedaan waarna iedereen jankend van het lachen op de grond lag. Deed alsof het was omdat ik dronken was maar doe dat in m’n eentje echt elke week :raising_hand_woman:t4:

20 likes

:raising_hand_woman:t2: maar dan de assistente van de clubarts. Zo heb ik mijn man ontmoet haha. Maar het valt tegen. Ja, het is leuk om ze half naakt te zien. Maar na een tijdje gaan die sixpacks wennen en dat gejank van die mannen niet…

11 likes

Ik bereid mezelf altijd voor als iemand op straat voor een tijdschrift komt vragen wat ik aan heb en waar het vandaan komt. Dus als ik mezelf aankleed ‘s morgens neem ik even met mezelf door waar alles van is. Een overblijfsel van de Tina ben ik bang.

40 likes

Wel leuk, ook dat jullie elkaar zo ontmoet hebben! Dat de meest stoere sporters het meest kleinzerig zijn heb ik vaker gehoord idd haha. Maar ik snap wel dat het minder leuk is dan het lijkt, dat is met de meeste banen helaas zo. Dus ik blijf toch maar in mijn eigen vakgebied. Ben wel benieuwd hoe je aan die functie gekomen bent? (Als je dat wilt zeggen natuurlijk!)

Ik werkte als assistente voor een arts en hij werd de clubarts bij een eredivisie club. Hij nam mij automatisch mee :wink:. Het is niet mijn hoofdbaan, maar ik doe het erbij. Vrijwillig ook haha. Dus ik word niet betaald om halfnaakte mannen te bewonderen.

2 likes

Ik bedenk weleens wat mensen zouden zeggen op mijn begrafenis en welke muziek ze zouden kiezen. Misschien beetje luguber nu ik er over nadenk :thinking:

16 likes

Ik praat tegen m’n planten als ik ze water geef of wanneer ik er langsloop. Ze hebben ook allemaal een naam.

4 likes

Haha wat leuk hoe heten ze dan ?

3 likes

Ik praat altijd tegen mijn auto als ik rijd. Verontschuldig me ook altijd als ik te hard over een drempel ga, en als ik een mooi km aantal op de teller zie verschijnen ben ik heel trots op hem :sunglasses: “wauwww goed gedaaaaaaan!”. Ja dit weet verder niemand.

13 likes

Ik hou heel erg van zombie films/series. Altijd als daar een vrouwelijke speler in zit die goed is met een wapen/goed kan vechten/zichzelf goed kan redden (soort superhero gehalte) en waar ik ook nog een girlcrush op heb bijvoorbeeld alice van resident evil of rosita van walking dead dan doe ik soms net of ik die speelster ben. Als ik bijvoorbeeld de hond uitlaat en het is heel stil/niemand op straat dan loop ik alsof ik de hele wereld aan kan met mijn wapen (riem van hond) en wat ik zou doen als ik aangevallen word :joy:

Soms loop ik ook ergens bij een gebouw waar het dan stil op straat is en dan bedenk ik me wat ik zou doen als er nu zombies aan zouden komen en wat de beste plek is.

Schaam me hiervoor echt maar vind het altijd leuk om te doen :laughing:

10 likes

Ik heb een zombie apocalyps survival plan.
Ik weet exact waar ik heen ga en wat ik ga doen om te overleven.

3 likes

als ik heel kwaad ben, mag ik graag zo breed en assertief mogelijk over de stoep lopen en iedereen opzij kijken. dat is mijn versie van een real life first person shooter. het werkt perfect en is superbevredigend. vervelende mannetjes leveren dubbele punten op.

19 likes

Als ik voor mij alleen kook, ben ik soms te lui om champignons écht goed te wassen. Als ik dan naderhand ergens een heel klein beetje aarde zie zitten, heb ik zoiets van "ik ga er toch niet dood van want als peuter at ik ook gewoon zand? "

Toen ik nog in de retail werkte ging ik altijd zelfbedachte danspasjes op de muziek doen in de kelder/berging uit verveling. Ben benieuw of iemand mijn moves ooit gezien heeft op de beveiligingscamera’s en dacht “die witte vrouw kan echt niet dansen”. :joy:

Ik heb mijn Engels vroeger kunnen verbeteren door in te beelden dat ik interviews afnam met bepaalde artiesten. Later heb ik ook ekte mensen geïnterviewd en het heeft wel duidelijk geholpen.

Als ik mij rot voel, de linkedins en andere profielen van pestkoppen van vroeger googlen alleen om mijzelf een goed gevoel te geven dat ik het nu beter heb als hen.

Ik trek soms uit verveling gekke bekken (en soms beeld ik mij in dat ik dat in public dat doet) en laatst deed ik dat per ongeluk bij de kassa. Ik had het geluk dat de kassamiep net bezig was met het controleren van geld. Edit: als ik telefonisch contact had met klanten en het gesprek nogal apart was deed ik dit ook. :’)

Op nostalgische momenten zet ik soms enorm harde metal op en dan kan ik de schreeuwvocalen van de vocalisten reproduceren. :’) Heb het ooit ook opgenomen op mijn mobieltje en toen speelde iemand dat af toen ik weg was. Blijf van mijn telefoon af gvd en die was er van onder de indruk.

2 likes