Wat zijn jouw geheime cringy gewoontes?

In de douche optreden, zingen en dansen. Ga dan helemaal los, zo jammer dat ik geen goed ritme heb.

2 likes

Dit wilde ik ook komen posten haha. Ik weet al een aantal nummers zeker :rofl: En bedenk me ook vaak wie er dan zouden komen. En dan met name de mensen die ik eigenlijk niet/nauwelijks ken, vrienden van mijn broer, collega’s van mijn ouders enzo. Vind ik op de Ă©Ă©n of andere manier altijd zo’n gek idee, dat die dan ook komen


1 like

Dit doe ikook :stuck_out_tongue:

Het eerste dat mijn vriend me op donderdag (al is het nog nacht, of juist in plaats van “goedemorgen”) vraagt is wat er in de nieuwe Lidl-folder staat!!! Ik kijk echt uit naar folders. :smiling_face_with_three_hearts:

8 likes

Hierop aanhakend (sorry voor de dubbelpost!): ik heb dit volgens mij al eens verteld op het forum, maar ik had dus een Facebookprofiel onder mijn onvolledige naam, dat ik uitstluitend gebruikte voor groepen - universiteits- en werkgerelateerde groepen, maar ook gezellige forumachtige groepen enzo. Een paar maanden terug ontdekte ik een reviewgroep voor producten van Lidl waar voornamelijk mensen van middelbare leeftijd die te veel fucks geven over alles actief in zijn, en mijn geheime cringy gewoonte was om in discussie te gaan over onnozele dingen, bijv. vrouwen van 60 die onzin uitkramen over toxische bestanddelen de les te lezen d.m.v. heeele lange comments, en gemeen te reageren op vieze mannetjes die grappig denken te zijn/op vrouwen reageren die aanfoto’s plaatsen van hun Lidl-kledingstukken, enzo. Ik heb verschillende friends en mijn vriend ook uitgenodigd om lid te worden van de groep maar ze vervolgens geblokkeerd op mijn eigen profiel zodat ze mijn comments niet konden lezen, haha.

11 likes

De leukste heet meneer Harmsen, omdat hij van die wilde bladeren heeft wat me doet denken aan meneer Harmsen zijn haar van gtst :rofl:

3 likes

Ik fantaseer soms dat ik dood ben en hoe m’n vriend dan verder gaat in zijn leven (hint: niet, ik heb z’n leven permanent veranderd en hij zal nooit iemand zo goed vinden als ik en verteld dat ook op al z’n toekomstige dates). Ik wil niet eens dood en vind dit vrij morbide van mezelf.

Tegelijkertijd fantaseer ik ook over onze toekomst en de namen van de kippen, honden en katten die we gaan hebben, maar dat is lang niet zo satisfying

14 likes

Als ik probeer te slapen stel ik me vaak voor dat ik topsporter ben en meedoe aan belangrijke wedstrijden. Ik heb een skill repertoire en outfits inclusief haar en make-up voor mezelf bedacht. Vaak bedenk ik er ook bij wat commentatoren over mijn optredens zouden zeggen. Meestal kom ik niet verder dan een halve wedstrijd, dus het helpt me wel met inslapen.

6 likes

Ik doe dit ook eigenlijk , alleen stel ik me dan een dramatische break up voor met mijn vriend, en hoe mijn vriend uiteraard dan niet zou kunnen leven zonder mij. :joy: Dit is inclusief montages die ik in mijn hoofd maak van al onze ’ gelukkige ’ momenten terwijl ik naar melancholische zweverige break up liedjes luister terwijl ik uit het raam kijk van de auto ofzo haha.

13 likes

Dit! En ook hoe mijn crematie zou gaan en welke muziek er gedraaid wordt (al weet een vriendin dat sowieso precies en mijn man en zij vrezen voor een lange zit, want het is teveel voor een normale dienst :grimacing:).

Verder bedenk ik bij sommige liedjes bij wie z’n uitvaart dat past en als ik dan bedenk hoe dat verder gaat dan word ik echt verdrietig, terwijl die mensen gewoon leven.

Daarnaast speel ik heel fanatiek piano in de auto. Ik kan geen piano spelen, maar vind de muziek zo mooi dat ik net doe of m’n stuur een piano is en die bespeel ik dan. Soms moet ik er ook bij drummen.

Sowieso zing ik altijd mee met muziek en op feestjes of thuis heb ik graag iets vast dat als microfoon dient. Gelukkig heb ik vrienden die op feestjes Koos Alberts met rolstoel nadoen of de lift van dirty dancing, dus ik pas er perfect bij.

5 likes

Ik heb ooit verschillende playlisten gemaakt voor mijn perfecte begrafenis volgende de Nederlandse praktijk. Alleen nu komt het probleem: ik wil niet dood en wil ook geen begrafenis. :’) Ik heb liever dat mensen gewoon ergens op een terras of zo proosten op het leven. :upside_down_face:

2 likes

Ik zag weleens in de zoekgeschiedenis van mijn moeder staan dat ze begrafenis muziek aan het opzoeken was, en daarna zocht ze op ‘let her go’ van the passenger. Ik weet nu dus dat ze dat nummer waarschijnlijk op haar begrafenis wil draaien, want ze vindt dat ook echt een heel.mooi nummer. En nu moet ik iedere keer bijna janken als ik dat nummer hoor omdat ik me dan mijn moeder haar begrafenis voorstel pffff

5 likes

Serieus? haha wow creepy :fearful:

Ik ook niet. Ik kan me eigenlijk gewoon geen leven zonder mijn moeder voorstellen :cry:

Wow ok dit topic is ineens even depressing geworden haha :joy:

hahaha nou precies dit. En dan bedenk ik me er ook bij dat hij dan meiden meeneemt naar huis en daar een hele grote foto van mij hangt en hij aan ze gaat vertellen hoe ik dan was. En zelfs als hij in mijn hoofd/gedachtens dan wel een nieuwe vriendin heeft, dan nog hangt die foto van mijn hoofd prominent in dat huis.

4 likes

Ik vind het ook heerlijk om filmpjes te kijken waar ze oorsmeer uit oren halen of amandelstenen :joy: naast de standaard pimple popper filmpjes

4 likes

Haha, dit heb ik ook! Maar dan beeld ik me ook nog in dat ik meedoe aan The Voice en dan achter dat gordijn vandaan kom.

1 like

Oh dat doe ik ook


Als ik geĂŻrriteerd ben door mn huisgenoten steek ik mn middelvinger naar ze op als ik langs hun kamers loop :+1:t2:

44 likes

Haha doe ik naar collega’s of irritante mailtjes.
Zet ook nooit webcam via skype vergadering aan want zit ook vaak met mijn ogen te rollen.

3 likes