Ik kijk graag de goorste pimple popper-achtige filmpjes. Kom maar op met die klonters oorsmeer, amandelstenen en cystes.
Ik houd graag uitgebreide sessies met mijn pincet waarbij ik bv mijn okselhaar, schaamhaar of verstopte poriën één voor één uit trek.
Ik beeld me te vaak in wat mijn vriend, vrienden en familie zouden doen als ik plots sterf (door een ongeluk, ziekte of zelfmoord). Hoe ik gevonden zou worden, hoe ze zouden rouwen en plots beseffen wat ze missen etc.
Ik stalk soms allemaal mensen op instagram en facebook (in incognitomodus en/of met een vals profiel uiteraard), variërend van exen, oude vrienden, mensen waarmee mijn vriend wat heeft gehad tot mensen die ik niet eens direct ken maar wel eens gezien heb in de stad ofzo en cool vind. Vooral bij die laatste categorie is het altijd gek moment om ze dan ‘in the wild’ tegen te komen, met een soort irrationele angst erbij dat ze doorhebben dat jij ze stalkt.
En verder de standaarddingen uiteraard, zoals doen alsof ik een tutorial of kookprogramma film ofzo.