Wat zijn jouw irritante gewoontes?

Oh ja heel herkenbaar, ik HAAT samen koken. Ik haat het ook als ik aan het koken bent en mijn man zo met zijn vinger iets uit de pan pakt om te proeven, ik word dan echt boos

Ik ben vaak sarcastisch en als ik het niet ben dan denken mensen dat ik sarcastisch ben, ik kom dus niet meer geloofwaardig over

Het liefst moet alles op mijn manier

Ik geef te snel geld uit

Ik knak met bijna al mijn gewrichten

Ik heb een oordeel over mensen die snel over anderen oordelen

1 like

Oja, dat doe ik ook, want ik ben hartstikke grappig.

1 like

Ik heb ze vast wel maar, zou zo 1,2,3 niet weten

Bij een film raad/zeg ik gelijk na 15 min al wat ik denk en vermoed dat de plot gaan zijn. Wie de moordenaar is. Wat er gaat gebeuren. Wie er dood gaat, welke rol er in is gezet voor de huil-factor
Heeel irritant voor anderen hahaha. Heb al 10 jaar een pathe pas en inmiddels al zo veel films gezien, heb er dus een soort voelsprieten voor gekregen :’) vaak klopt het ook lol

7 likes

• Ik praat heel hard, iedereen hoort me altijd overal bovenuit. Met wat drank achter m’n kiezen ben ik helemaal niet te houden.

• Onderbreek vaak mensen en raas er doorheen met m’n eigen verhaal (bloedirritant maar het is enthousiasme en geen slechte wil)

• Ik moet altijd overal iets van vinden, zowel positief als negatief. Erg vermoeiend ook, want vaak is ‘t negatief omdat ik een rasechte pessimist bent. What a joy haha.

Dat doet mijn vriend dus ook. Heeel fijn.

En ook triomfantelijk doen als hij gelijk heeft.

2 likes

Ik laat thuis overal glazen en sokken slingeren.
Ben vaak net op tijd of 5 min te laat. En probeer altijd op tijd weg te gaan maar lukt gewoon niet.

1 like

Hahaha zo doe ik dan ook, zoooo irritant :shushing_face::man_dancing:t2:

O dat laatste heb ik ook. Ik moet me al jarenlang elke dag haasten voor de trein. En elke dag denk ik: “morgen 3 minuten eerder weg!”
Doe het nooit…

3 likes

Precies dit. Alleen dan voor de bus. En dan kapot ergeren als de bus één minuut te vroeg komt. En ik ga inmiddels al 9 jaar met het Ov. Nooit geleerd om een paar minuten eerder te gaan.

3 likes

Wat @Enthusiasm ook heeft; snel clou van serie of film door.
Daarom hekel aan samen met iemand film of serie kijken, zodra ik plot denk te zien wil ik eigenlijk stoppen met kijken.
Irrireer me dus aan mezelf dat ik me verveel zodra de strekking duidelijk is en dan nog door 60 min film of 8 afleveringen heen ‘moet’.

2 likes

En heb je het dan altijd goed???

2 likes

Hahaha wow ik was m’n post alweer vergeten na al die jaren maar its still the same hahah

Ik wel :full_moon_with_face:

Hieraan gerelateerd vind ik altijd van alles van wat we zien en dan zet ik de tv op pauze om dat te delen en dat kan gerust elke drie minuten zijn

1 like

M’n kleding zo uittrekken dat het binnenstebuiten in de was komt, zo ook wordt gewassen en als mijn man dan de was ophangt hangt hij het uit protest ook binnenstebuiten op :rofl:

2 likes

Is dat erg ? Ik leg het ook binnenste buiten in de kast :sweat_smile:

8 likes

Waarom zou je dat doen

Binnenstebuiten wassen is wel beter voor je kleding (zegt men) dus dat doe ik ook altijd.

6 likes

Haha ja eigenlijk wel