Ja same. Ik ben eerder geirriteerd als mijn partner zijn kleren of de kleren van onze dochter niet binnenstebuiten in de was doet.
Pure luiheid, geen zin om het om te keren.
Dit idd.
Het kan verkleuren als er zonlicht op komt, bijvoorbeeld als je kastdeuren niet op elkaar aansluiten. Een open kast is ook leuk bedacht maar funest voor je kleding. Ik draag kleding buitenstebuiten maar wassen, ophangen, opbergen doe ik allemaal binnenstebuiten.
De zon schijnt toch nooit, laat staan dat er een zonnestraaltje mijn kast naar binnenglipt
Oja ontopic: ik herken mezelf in zóveel dingen hiervoor
Ik ben vooral een enorm irritante betweter, ik kan het gewoon niet laten om mensen te corrigeren. Ik vind mezelf enorm grappig en maak ook grappen als het niet gepast is, en ik kan het in een gesprek niet laten om iemand te onderbreken. Het vervelende is dat ik het wéét van mezelf, en het zelfs zelf irritant vind
Ik praat met mijn gezicht, al zeg ik niets, aan mijn gezicht zie je precies wat ik denk. Vind ik zelf heel irritant want ik wil ook weleens gewoon lekker oordelen over iets zonder dat mijn gezicht het verraad.
En een irritante gewoonte: voordat ik de deur uit ga MOET ik gecontroleerd hebben of de achterdeur wel op slot is, alles wel uitstaat en eenmaal buiten moet ik ook controleren of de voordeur wel goed dicht zit.