Wat zou jij doen met 2 extra dagen per week?

Yoga (misschien opleiding tot yoga lerares), lezen, vrijwilligers werk, misschien een opleiding, uitrusten.

Een taal leren en een dag extra werken

Leuke reacties, dank je wel! Veel leuke ideeën!

@grace Zo herkenbaar. Dat is ook echt wat ik nu ondervind. Ik heb altijd veel dingen gehad die ik nog wilde doen en nu heb ik de tijd daarvoor en komt het er niet eens van door luiheid en uitstelgedrag :roll_eyes:.

@Jauregui Wat extreem handig, zo’n lijst! Ik denk dat ik ook zo’n lijst ga aanleggen.

@Nevertheless Haha, inderdaad! Ik verdoe wel duidelijk meer geld, omdat ik vaker voor 5 dagen wegga. Ik weet alleen niet of ik extra wil werken, want dan heb ik natuurlijk weer minder tijd/flexibiliteit om weg te gaan, the struggle :joy:.

1 like

Ik zou graag mijn Engels vloeiend willen maken met een cursus of wat dan ook! En mijn Hindi lessen weer oppakken.
Maar, realistisch gezien denk ik wat iemand hierboven ook zei, waarschijnlijk gaat mijn uitstelgedrag de tijd al claimen

Ik zou een cursus Frans doen en ik zou een cursus doen om mijn Duits te verbeteren. En een cursus fotografie.

Opleiding tot sportinstructeur. Maar liever zou ik ze sparen en een verre lange reis maken

Ik zou een dag meer gaan werken, meer projecten aannemen en dat op die extra dag uitvoeren. Dan heb ik doordeweeks meer tijd voor lessen en kan ik dat ook uitbreiden. De tweede dag zou ik meer leuke dingen doen en vaker een weekendje weggaan. Nu voel ik me vaak gehaast als ik op zondag nog van alles onderneem. En meer met vriendinnen afspreken, dat gebeurt nu veel te weinig.

Dikke eye-opener voor wat ik eigenlijk zou moeten doen met de tijd die ik nu heb.

meer sporten of wandelen
boeken lezen, nu kom ik daar al amper aan toe

Bloggen denk ik, nu is dat een kramp die pas zondagnamiddag opkomt en dan is het meestal al te laat om nog dingen te gaan fotograferen.

Zaterdag is om bij te slapen en zondag is poetsdag. Een extra dag (of twee) zou dus zeker welkom zijn.

Meer met vrienden afspreken, muziek schrijven/maken/opnemen, bijzondere gerechten koken, meehelpen met evenementen organiseren, vrijwilligerswerk doen.

Waarschijnlijk (nog meer) netflix kijken en chips vreten onder een dekentje in de zetel

3 likes

ik zou willen zeggen mijn huishouden op orde houden en sporten en mijn werk beter voorbereiden enzo maar sowieso gewoon dit

Sporten, optijd beginnen met leren voor tentamens, meer boeken lezen, slapen, een taalcursus volgen, vaker afspreken met mensen.

Sporten en een andere taal leren. En de rest van de tijd Netflixen.

Meer lezen
Meer kleuren
Netflixen
Slapen

1 like

Ik: als ik nou gewoon één of twee extra vrije dagen zou hebben dan zou ik al mijn werk met gemak afkrijgen

Ook ik op mijn vrije dag: ligt de hele dag in bed Netflix te kijken

8 likes

Veel meer tijd doorbrengen met mijn familie.
Ik werk/studeer/vrijwillig al te veel.

1 like

Dit topic was van vorig jaar en ik denk er soms nog aan. @Hinkje wat ben je nou uiteindelijk met die twee extra dagen gaan doen?

1 like

Even een oud topic omhoog halen.

Ik heb dit doorgelezen en ben opzoek naar nog veel meer inspiratie om te doen in mijn vrije tijd.
Meer werken gaat het niet worden en sporten(wandelen) doe ik al 5 dagen in de week en ik heb ook bijna elke denkbare sport gedaan. Ook ben ik al half jaar begonnen om zelf een nieuwe taal te leren maar na 1 uur per dag ben ik het zat. Een moestuin heb ik al in de tuin. Lezen/tekenen/schilderen/haken/breien/puzzelen/dichten/schrijven noem het maar op of ik heb het geprobeerd.

Ik zou heel graag een hobby willen hebben maar het lijkt wel alsof mijn hobby nergens te vinden is.

1 like

Op de bank zitten en realiseren dat het ineens drie uur later is sinds ik terug kwam van de hond uit laten, en ik de was en de administratie had willen doen en er ook wel gestofzuigd en gedweild had mogen worden en besluiten dat ik daar nu echt aan ga beginnen, maar dan ga ik toch Youtube/Netflix/NPO Gemist kijken of beginnen aan m’n 36e rondje Insta/Facebook/forum/NOS…

🥲

15 likes