We zijn er bijna!

Heeeeeerlijk programma!

Ahh ja Joop dit jaar, ook zo sneu altijd he.

En voor op de bingo: gezamenlijk ontbijt met daarbij de nadrukkelijke mededeling dat er voor iedereen 1 plakje kaas en 1 plakje ham is.

3 likes

jaaa en een zo’n droog klein koekje bij de koffie, zo Nederlands haha. Deed beetje pijn in mijn Limburgse bourgondische hart.

4 likes

Aah ja ik vind dit ook zo’n heerlijk programma. Ik ga dit ook echt doen als ik oud ben, ben mn vriend al ah voorbereiden want hij haat dit soort dingen. No shame in my game

Als iemand Jeu de boule ballen oppikt met zon fancy magneet aan een draadje.

6 likes

Heerlijk programma. Bij mij thuis altijd hele discussies tussen mijn ouders of zij ook ooit zulke dingen zouden doen. En altijd ook wel bewondering voor die mega georganiseerde stellen met hun caravans.
Ik vind het wel super hoor, als je ouder bent, lekker aan zoiets meedoen, allemaal leuke activiteiten en nog vollop genieten.

1 like

Oh ja ik zie het ook wel zitten hoor. Als een vlek op je caravan het enige is waar je je druk om maakt, heb je een behoorlijk goed leven lijkt me

1 like

Ja! Hou van dit programma.
Kijk samen met mijn vriend,hij is ook fan (ken het programma zelfs dankzij hem). Genieten hoor!
Krijg altijd zin om te gaan kamperen.

Mijn favoriet was de geluidsjager van een paar seizoenen terug.

3 likes

Ik vind ook wel dat ze naar prachtige plekken gaan. En veel mensen doen een beetje lacherig erover, maar ik denk dan van ze doen het toch maar gezellig met z’n allen. Heel Europa door en de mooiste plaatsen bezoeken. Ik vind het geweldig voor die mensen.

11 likes

Het beste programma was toch wel “gezellig naar de Krim”. Ook omdat die titel nu echt ondenkbaar is. Maar daar stonden ze dus de hele tijd op grauwe parkeerplaatsen in oost Europa, nog wel aan de gehaktbal en de jeu de boule, maar je kon die oudjes wel echt zien twijfelen. En eenmaal op de Krim kwamen ze op een jongerencamping vol lamme Russen.

Of gezellig naar Marokko, toen 1 stel een week moest achterblijven in de Sahara omdat de auto onderdelen niet besteld konden worden.

In we zijn er bijna is het toch altijd wat kleiner leed.

4 likes

Heerlijk ook die vrouw die met de kruimeldief de vloer loopt te stofzuigen, trek gewoon een bezem door de zaal en klaar haha

Het valt me wel op dat het lijkt alsof al die ouwetjes GELD hebben: dikke auto’s, luxe caravans en campers, e-bikes, dure gadgets. Komt vast omdat ze hele leven maar 1 plakje kaas of ham op hun brood doen.

1 like

Add images

3 likes

Volgens mij is die babyboom generatie sowieso de rijkste generatie ooit

4 likes

Ik ben nu pas de aflevering van maandag terug aan het kijken, je zal maar de hele tijd naast dat stel met die blokfluit staan…

4 likes

Haha dat irritante fluitje en zo vals. Ik dacht serieus dat het de intro van internetgekkies was met dat valse gefluit

5 likes

Jongens vanavond is het weer op tv om 21.25. Ik zit vast klaar met de bingokaart

5 likes

Oh God dan moet je 42x 3 zoenen geven, nachtmerrie.

Vind dr wel hot voor 72 btw

6 likes

Hahaha, die vertaling van die vrouw tijdens de excursie.
Ehhh zo hoog ligt de stad, ehhhh maar da’s niet belangrijk.

3 likes

Hoe kan ik geleefd hebben zonder van dit programma gehoord te hebben?!

Man dit is heerlijk! Therapie!

Bedankt voor de tip❤️ Mijn leven is compleet

1 like