We zijn er bijna!

Vrouw tegen de koeien: “Moven, oké senk joe”

12 likes

Ken je Groeten van Max al? Dat tipte iemand hier me laatst, ook echt prachtig, vooral de hotel test geeft me leven. En je kan vet veel oude afleveringen terug kijken op npo

4 likes

17 likes

Heb weer genoten gisteren. Sowieso die vrouw van 72 zag er echt goed uit zeg! Sommige mannen pakten haar wel heel stevig vast… haha. Ouwe snoeperds

4 likes

Yessss als het hetzelfde kaliber is dan zet ik hem vast bij mijn favorieten bij NPO :+1: thanks!

Iew ja die ouwe kerels die haar zo stevig en net iets te lang vast hielden. Zou ik zelf echt niet oke vinden. Maar ik zou denk ik ook verzwijgen dat ik jarig was als ik meedeed met zo’n vakantie anders moet je iedereen kussen.

1 like

Bed and breakfast is ook een aanrader van hetzelfde kaliber

3 likes

Haha ja lekker elkaars bed and breakfast afzeiken

2 likes

Oh dit programma is zo heerlijk, heb net de twee laatste gekeken. Ik ging echt stuk om die Wi-Fi die het niet deed “Maar ik kreeg net een wordfeud binnen!?”
En die vrouw die extra worstjes bij de slager kreeg “wat moet ik nou met die worstjes??”
En ik voel me heel erg wereldvreemd want ik heb nooit gekampeerd vroeger ofzo. Dus die afstandsbedieningen voor de caravans ik moest er zo hard om lachen. Mijn vriend keek me echt aan van doe even normaal dit bestaat al heel lang.

1 like

Jaaa ik hou echt van dit kneuterige programma, maar heb van dit seizoen alleen nog maar de aflevering van gister gezien. Dus ik ga nu een enchilada die ik over heb van gister opwarmen en eten als lunch en de eerste aflevering kijken, ultiem genieten haha.

1 like

Die man met die gigantische schade aan de zijkant van zijn caravan doordat hij tegen een muurtje aangereden was, ‘Ja ik heb wel ducttape bij me’ :sweat_smile:

4 likes

Ja zielig hè!! Maar inderdaad… check. Gelukkig staat er veel Genieten tegenover.

1 like

Zo’n leuk programma haha. Ook wel herkenbaar, vroeger altijd gekampeerd met m’n ouders

1 like

Heb het net aangezet ik wist niet dat dit bestond!
Ik wil komend jaar een caravan kopen en opknappen hahaha dus dit is m’n droom.
Wel liever badminton dan jeu de boules :laughing:

1 like

Ook zo heerlijk dat wanneer die ‘technisch assistent’ de caravan aan het repareren is, er een hele ploeg van die mannen bij gaat staan kijken met hun armen over elkaar, haha

5 likes

Ik zie het net ik kan er zo niet tegen he! Ik ben #teamJoop

wie kijkt er nog meer? Ik krijg de kriebels van Lut :sweat_smile:

Ja ik! Welke is Lut? Ik let niet zo op de namen haha

Ik weet alleen wie Tjits is omdat ze vorige keer een monoloog van 5 minuten hield dat ze geen chips maar wel tjips heet.

4 likes

Oh ik heb het al gevonden, de reisleidster. ‘Alles is proper’.

Vond het echt lief hoe die 2 weduwnaars samen over hun vrouwen aan het praten waren, en dat ze het ook wel een mooie dag had gevonden als ze er bij was geweest.