We zijn er bijna!

Een van de reisbegeleiders haha, die vrouw.

Ahhh yess, dit is weer genieten hoor! Lekker neuriën in de kerk, zo lief

Die mensen filmen en fotograferen echt alles. En dan zeggen ze soms wat van onze leeftijdscategorie haha

3 likes

“Nou, we hebben het gezien toch” :sweat_smile:

1 like

Dat die mensen ook constant die hut aan de buitenkant schoonmaken :joy:. Met duivenschijt snap ik het nog, maar constant dat gepoets.

Oh ja dit

WAAROM ga je op die prullenbak staan als er gewoon een lange stok aan je poetsding zit?

6 likes

Ik vond deze wel opvallend gisteren:

10 likes

OMG! Hahahah

Haha, dit artikel: https://degladiool.nl/omroep-max/

3 likes

Het begint maandag weer :heart_eyes: . Dit programma behelst voor mij echt het zomergevoel.

10 likes

Ik baal echt dat ik op vakantie ben dan…

Misschien kan ik het streamen op mijn campingtv onder het genot van een van huis meegenomen 3L pak Merlot van de Lidl en plakjes gekookte worst en blokjes komijnenkaas. Geheel in stijl :sunglasses:

3 likes

Vergeet de jeu de boules set niet! Gewoon een beetje multitasken tijdens het tvkijken.

2 likes

Nog 3 minuten :smile: (kleine reminder)

Ik zit er ook klaar voor :blush:!

1 like

Oh heerlijk ik heb er een wit wijntje bij gepakt voor het echte zomergevoel
(waarschijnlijk vind ik het na een kwartier alweer te saai en zap ik weg maar goed)

1 like

Gelukkig, de klompen zijn mee op vakantie!

Des te stoerder vind ik dat hij wel mee gaat. Hopelijk maakt hij snel vrienden in de groep!

Ps: informeer je ons als je ouders mee doen? Wellicht kun je ze wat egf-slang meegeven, zodat wij kunnen raden wie ze zijn (dode cavia, shit hit the fence, Het is gebeurd, wellicht je moeder wat forumtrends aansmeren)

2 likes

Zitten jullie er al klaar voor?

Oh my dat magnetron eten dat zag er vies uit haha

Ik moest echt grinniken toen die man net vertelde dat hun caravan ging scharen

:sweat_smile:

2 likes