‘Weet ik veel’

Hier kunnen we alles bespreken over het tv programma ‘weet ik veel’. Iedere zondag om 20:00u op RTL 4. Wat is jouw score? Speel je mee met de app?

2 likes

Ik was te laat met de app downloaden dus heb ouderwets op papier gespeeld…

Ik begon super goed maar ben geëindigd met een 6,4… wel beter gespeeld dan mijn vriend én een ruim voldoende haha.

1 like

Ik speel mee met de app! Had dit keer een 7.4. Niet heel slecht zo voor de eerste aflevering.

1 like

Ik vond het ook véél te leuk als ik iets goed had wat mijn vriend niet goed had😂. Vooral omdat hij eigenlijk veel slimmer is dan ik. En dan lekker opjutten ja.

Mijn vriend en ik deden samen, hij vulde in. We hadden een 8, maar bij 1 vraag zat ie niet op te letten en vulde ie verkeerd in terwijl ik het wel wist. Dus dat was een gemiste kans. Maar evengoed een prima cijfer al zeg ik het zelf. Als ik het alleen moest doen Had ik het niet gehaald

Heb de aflevering teruggekeken en vond Nikkie erg leuk overkomen haha! Hoor inderdaad ook wat jij zegt @Mhysa ; je hoort dat ze anders praat misschien omdat haar tanden te groot lijken voor haar mond ofzo haha.

Ik had zelf een 7,8

1 like

Doen jullie weer mee?

Hij kan niet verbinden bij mij